Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Blev hämtad vid bussen av min snubbelpratande vän. Hon inledde med
-Hej! Jag har ont i huvudet, kan du blanda en TREO till mej?
-visst! Var har du pillren?
-vatten här sa hon och viftade med en lokacitron, och treo i ryggan. De finns 3 trasiga rör, å ett som funkar. 🤣
Mycket riktigt. Jag hittade 3 TOMMA rör, och ett halvfullt.
Så... Nu är tomma saker trasiga i vår värld

*Jenny*
 
Tydligen störde sig någon på "låskrav", jag tänkte att det lär finnas god anledning att kräva att det är låst, konstig grej att störa sig på faktiskt.

(lårskav)
Låskrav har jag försökt införa i min trapp! Lårskav vill jag inte gå in och reglera, det får vara upp till var och en (jag använder t.ex. anti chafing balm som alltså inte påverkar resten av de som bor här).
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 354
Senast: LiviaFilippa
·
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
525
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
548
Senast: niardasp
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 295
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp