Höra/läsa/säga/skriva fel del 2

Var hos mamma förra helgen, och när jag hämtade en grej i bilen fick jag se hennes ekorrar.
-Mamma, du har minst 4 ekorrar!
- Nä, de finns fler ägg ute, Fick jag till svar.
Jag och min snurriga hjärna hann tänka
:matat hon dom med ägg :confused:
Till jag fattade att hon hade fler ägg i kylen i garaget, och hon hade ingen aning om att jag pratat om ekorrar...
( Hon har hörapparat, men använder dom inte :down: )

* Jenny *
 
"Försvara kanel & kakao"

JA!! Jag är REDO!! RÖR INTE MINA KRYDDOR!:rage:

3f996c06c104cf8407527c59b67dee14.jpg


(förvara... aja, hoppas du hittar något bra, typ en kryddlåda med hänglås. eller en sfinx med gåtor. var rädd om dem.)
 
Kollar på en hemsida med handväskor och har roligt åt vad jag bara kan anta är google translate, sin översättning från engelska till norska.... Vad sägs om en "kryss kroppsposer" eller den exklusiva,.. "pre-eide skinnkroppssekker" 😆 den första måsta vara cross body bag, nr två lite svårare men något liknande iaf 😅🤦😆😆
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 226
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: niardasp
·
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 166
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp