Hörlurar för löpning

Nej inte speciellt, men du kanske tränar mer eller något. En fem till 8 km jogging fungerar i alla fall. Jag trodde jag skulle bli det men öronen är kanske inte svettigaste biten på mig, eller så är alla andra bitar också lika svettiga och jag är inte så nervig över svett.
Säkert individuellt! Tränar mest styrka på gym och tycker det blivit alldeles för varmt :)
 
Jag har ett par Jaybird tarah som jag ar valdigt nojd med - de har en kort sladd som haller ihop de tva horlurarna som gar bakom nacken, men kontakten med telefonen sker via bluetooth.
Valdigt smididigt for mig some gillar att kunna ha en eller tva lurar vilande runt nacken - ar overtygad att med helt sladdlosa lurar hade jag tappat bort minst en snarast!
This. Jag har Jaybird X4.
Valde sladden pga livrädd att tappa en, och har upptäckt charmen med att plocka ur ena luren.

Valde bort många av de sladdlösa pga att de var större och tyngre pluppar (lättare att tappa ur örat?) när jag köpte mina för några år sedan. De verkar vara lättare och smidigare idag.

Genom åren har jag annars sprungit och cyklat mest med Philips in ear-varianter med bygel (och sladd) och varit lättad när kylan kommit pga rimligt att springa med huvudbonad som trycker fast dem i öronen. Jaybirden jag har idag sitter dock som bra även sommartid, om än med lite baksugskänsla och migräntryck ibland.
 
Säkert individuellt! Tränar mest styrka på gym och tycker det blivit alldeles för varmt :)
Tränar aldrig längre än typ 30 minuter styrka på gym, under tvång och hot, brr (kollegorna samlade upp "alla" på lunchen). Det kan säkert vara varmt. Men ingen sladd som fastnar i maskinen.
 
This. Jag har Jaybird X4.
Valde sladden pga livrädd att tappa en, och har upptäckt charmen med att plocka ur ena luren.

Valde bort många av de sladdlösa pga att de var större och tyngre pluppar (lättare att tappa ur örat?) när jag köpte mina för några år sedan. De verkar vara lättare och smidigare idag.

Genom åren har jag annars sprungit och cyklat mest med Philips in ear-varianter med bygel (och sladd) och varit lättad när kylan kommit pga rimligt att springa med huvudbonad som trycker fast dem i öronen. Jaybirden jag har idag sitter dock som bra även sommartid, om än med lite baksugskänsla och migräntryck ibland.

For att bygga ytterligare pa fortraffligheten med kort sladd - det ar jattesmidigt att kunna plocka en "plupp" ur orat och ha den hangande kring nacken - anvander detta mycket om jag behover springa eller cykla men anda halla koll pa omgivningen, te.x. om jag ar pa traffikerad vag
 
For att bygga ytterligare pa fortraffligheten med kort sladd - det ar jattesmidigt att kunna plocka en "plupp" ur orat och ha den hangande kring nacken - anvander detta mycket om jag behover springa eller cykla men anda halla koll pa omgivningen, te.x. om jag ar pa traffikerad vag
Vill bara komplettera detta med att det finns ju billiga smidiga "hållare" att köpa till om man har tex airpods men ändå vill kunna göra som du:

1626866168956.png
 

Liknande trådar

IT & mobiler Som inte är standard apple/android lurar som medföljer vid köp av telefonen. Är på jakt efter ett par nya, gärna inte superfula...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: AraSlei
·
Äldre Har redan betat av två par Urban Ears ("den vanliga" sorten, on-ear) inom loppet av 1,5 år. Det senaste paret har jag bara haft i typ 3...
Svar
10
· Visningar
1 568
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp