Höstföräldrar 2021, del 3

Så mycket låtsaslek och grejer som poppar upp här hos lilla E, som fyllde 2 för 2 veckor sedan 😊
Idag stod hon länge och la en docka i dockvagnen, bäddade med täcken och gav en liten gosse och sen stod hon och körde vagnen fram och tillbaka precis som jag gör med henne när hon inte riktigt somnar direkt 😅❤️ Hon gillar också att leka i leksaksköket, röra i grytor mm.
Ikväll när jag la henne och storebror drog hon från bokläsningen och kröp ner i sin spjälsäng och började leka med sina gosedjur istället. Jag tror hon lekte att hon bytte blöja på dom, att döma av hur resolut hon la dom på rygg och av att hon sa "blö blö" om och om igen 😂
 
Första natten i stor säng. Wish us luck 🙌😎😁❤️
20230919_192614.jpg
 

Liknande trådar

Svar
715
· Visningar
37 420
Senast: Wille
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 169
Senast: gulakatten
·
Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 712
Utrustning Går i tankarna att köpa en ny bil samt en transport, bilen är dock prio ett då jag har tillgång till att låna transport. Det jag söker...
Svar
11
· Visningar
664
Senast: lillan222
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp