A

adore

Har fått svar på en hel del passande fina killar till min ena hona :bump: Nu måste jag bara få fram hennes blodgrupp så jag kan ringa och kolla med ägarna till avelshanarna.
Det ska bli så kul!!! :love:
Den jag är mest intresserad av är lilamaskad och då kan det bli svarta, blåa, lila eller choklafärgade småttingar. Kan även bli choklad med maskning.
Men sen är jag även intresserad av den hanen hon fick förra kullen med. Då kan det bli färgerna svart, blå, lila, choklad (på hanar) och svart-blå-lila-chokladpaddor. I förra kullen var det en svart, två svartsköldpaddor och två chokladmaskade.
Så kul med färger och jag lär mej mer och mer.
 
Åååh vad roligt!!! :)
Ju mer färger desto roligare!!!
Och dessa söööta små bebisar!!!! :love: :love: :love:
 
Väntar på att hon ska börja löpa snart med.
Ser ut som om det är på väg. Hoppas det händer i år bara!!
 
Vad roligt! Det kommer bli värsta baby-boomen här på kattforumet om min hona dessutom är dräktig nu!
Själv kan jag få brunmaskade bebisar, och kanske blåa (jag hoppas på det). Sen kan de antingen bli bicolor eller colorpoint. Jag hoppas på någon av varje!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 473
Senast: Vogue
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har en 1årig tik som är 50% Belgisk Vallhund och 50% rakryggad Schäfer som jag tänkt ta valpar på vid nästa vår (så hon får dem i...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 417
Senast: em-pirre
·
Övr. Katt Gud jag har ett sånt dilemma.. Som ni kanske vet så har jag nu fått hem min Devonbäbis Rustie, och Han ska inte behöva vara ensamkatt...
Svar
19
· Visningar
1 221
Senast: palle
·
Övr. Djur P g a okunnighet hos de förra ägarna så var hanen kvar hos Molly efter förra kullen och blev därför dräktig igen :crazy: . Detta...
Svar
14
· Visningar
1 030
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp