Hon dyker i vattenskålen...

Widerberg

Trådstartare
Båda två är världens blötdjur, men den ena nöjer sig med att plaska under kranen. Den andra odågan dyker gång på gång i vattenskålen, eller sitter och idiotgräver i vattnet.
Inte bara att jag börjar tröttna på att torka vatten, jag vet inte riktigt hur många duschar väggen klarar :p Hur fan ska jag få henne att sluta?
Dom roar sig båda två med att slakta både alla leksaker och varandra och jag försöker aktivera dom varje dag på diverse olika vis...så hon borde ju inte vara uttråkad tycker man :cool:
0035.jpg
 
Sv: Hon dyker i vattenskålen...

Ställ vattenskålen i badrummet! min katt tar tag i skålen med tassen och drar den till sig och då skvätter det en del, sen jag ställde vattenskålen i duschen har jag inte behövt bry mig om blöta golv!
 
Sv: Hon dyker i vattenskålen...

Hahahaaahaha jag känner mej lite skyldig.. :p

Testa att fylla upp vatten några centimeter eller så i badkaret!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen i flera år lockats av tanken på att vistas i en stuga utan el och indraget vatten, för att känna på hur det kändes...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 621
Senast: scizofren
·
A
Hästhantering Jag är medryttare på ett 17-årigt svenskt halvblod på 178 cm som är lite bökig... Saken är den att jag tror att han är...
Svar
2
· Visningar
1 475
Senast: anyberg
·
Övr. Hund Jag kanske målar fan på väggen nu, men jag har så mkt funderingar kring min hund och mitt blivande barn. Lite om hunden: Han är en...
2
Svar
27
· Visningar
1 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp