Bukefalos 28 år!

Hon har somnat

Jadzia

Trådstartare
Hon som skulle leva för evigt finns inte mer. Jag saknar henne så.

a2.jpg
 
Sv: Hon har somnat

Jag vet inte mycket om er men det har varit svårt att undgå hur mycket den hunden betytt för dig. Det var ett väldigt starkt beslut av dig! Skickar tröstkramar!
rose.gif
 
Sv: Hon har somnat

Det är den vackraste gåvan man kan ge den man älskar, att låta dem gå...

Förstår din sorg, trots att den är obeskrivbar :(
 
Sv: Hon har somnat

Vilken vacker tös. Hon har det bra nu men jag förstår att hon lämnar ett tomrum efter sig. *kramar om*
 
Sv: Hon har somnat

Du gjorde rätt.. hon hade sina fina år! bättre o låta de stanna så o inte låta dem lida *kram*
 
Sv: Hon har somnat

Men vad nu?! :eek:

Nu hänger jag inte alls med! Vad har hänt?

Vi här hemma beklagar sorgen, jag vet hur mkt hon betydde för dig! :(
 
Sv: Hon har somnat

Vet inte vad som har hänt men beklagar verkligen sorgen. Det är så tungt när våra kära djur går bort:(
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har fått melatonin utskrivet. 3 mg. Jag förstår inte varför då jag inte tycker jag har så stora problem med sömnen. Men jag brukar...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 278
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Min Samsung A51 börjar bli sliten efter 4 år så jag inser att jag måste börja leta efter en ersättare. Finns det någon som kan hjälpa...
Svar
14
· Visningar
931
Senast: Hellhound
·
  • Artikel
Hästnyheter Den svenska fälttävlansryttaren Dag Albert meddelar på Facebook att han har låtit sin mästerskapshäst somna in. Who's Blitz blev 31 år...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp