Gammeln

Trådstartare
Har gått o gruvat mig o haft ångest i flera dagar men jag tog buffeln i hornen och frågade om hon ville gå ut och äta mat med mig. Å hon bara sa JA rakt av utan mankemang O_o. Då jag inte är så bevandrad i restaurang cirkusen så undrar jag om ni har några bra tips på bra o mysig krog i Kungliga Hufvudstan. Jag vill inte sitta bland brättsen på Stureplan :crazy:. Gärna nära vattnet och eller på söder o god mat ska det vara. Med henne kommer jag inte ha tråkigt,hon är rolig och pratsam, alltför pratsam........... :D. Ska jag ha mörk kavaj o ljusa byxor eller...
 
Trattorian är supermysigt och bra "dejtställe", ligger vid vattnet :) annars gillar jag också Rolfs Bar & Kök, Oljebaren, Yuc, Ekstedt, AG:s ska vara väldigt bra enligt min sambo.
 
Trattorian är supermysigt och bra "dejtställe", ligger vid vattnet :) annars gillar jag också Rolfs Bar & Kök, Oljebaren, Yuc, Ekstedt, AG:s ska vara väldigt bra enligt min sambo.
Ekstedt har jag funderat på. Sen är det ju en ny uppe på NK men där var det bara lunchöppet :(. Oljebaren låter som ett "skitigt" ställe :D
 
Trattorian är supermysigt och bra "dejtställe", ligger vid vattnet :) annars gillar jag också Rolfs Bar & Kök, Oljebaren, Yuc, Ekstedt, AG:s ska vara väldigt bra enligt min sambo.
Hur är maten på Trattorian? Jag uppfattar att det är mest pizza mat eller har jag fel. Annars verkar stället jättemysigt men vill nog ha lite mer finare mat. AG verkar mer i min smak med rejäla köttstycken att sätta tänderna i:d. Men jag tror inte det passar henne för hon är nog inte så stor i maten gissar jag. Så just nu så blir det nog Ekstedt iaf men Finns det bättre mat än typ pizzamat på Trattorian så väljer jag nog hellre den pga läget till vattnet
 
Än är man ju inte uträknad. Jag tror yngre kvinnor numera väljer lite äldre män för att vi är nog mer att lita på och att kvinnorna känner sig mer trygga med oss lite äldre:up:

Var det där på allvar?! Jag har inga problem med att du dejtar någon yngre och skitkul att du har en date men den människosynen är inte fräsch :wtf:

Skitstövelfaktor eller "någon att lita på" har inget med ålder att göra vilket jag tyvärr testat empiriskt.
 
Är bara plånboken tillräckligt fet så ju äldre desto bättre, se bara på Simon Spies, inte hade Janni nappat om han inte varit rikt som ett troll. :idea: :d

Shit också :arghh:. Låt hoppet fara då med andra ord :(.
Vaddå det är klart att det var kärlek från Janni :eek: så även Anna Nicole Smith väl ? Vem skulle inte bli kär i en 90 årig miljardär ;)?
 
Hur är maten på Trattorian? Jag uppfattar att det är mest pizza mat eller har jag fel. Annars verkar stället jättemysigt men vill nog ha lite mer finare mat. AG verkar mer i min smak med rejäla köttstycken att sätta tänderna i:d. Men jag tror inte det passar henne för hon är nog inte så stor i maten gissar jag. Så just nu så blir det nog Ekstedt iaf men Finns det bättre mat än typ pizzamat på Trattorian så väljer jag nog hellre den pga läget till vattnet
Oj nej absolut inte! Italienskt är det men väldigt mycket att välja på, jättebra pasta, fisk och kött och det är ett lite finare ställe även om stämningen är mysig och avslappnad :) jag rekomenderar att äta flera rätter (vilket är konceptet och som de gör i Italien) så kan man dela lite och smaka av varandra. Superbra viner dessutom!
 
Var det där på allvar?! Jag har inga problem med att du dejtar någon yngre och skitkul att du har en date men den människosynen är inte fräsch :wtf:

Skitstövelfaktor eller "någon att lita på" har inget med ålder att göra vilket jag tyvärr testat empiriskt.

Och jag håller inte med dig, alls ;). Hellre min egen ålder och äldre än mycket yngre. Japp jag har också testat, empiriskt.
 
Nu kommer nästa problem. Kan man ringa upp o fråga hur hon kommer att vara klädd eller gör man bort sig då :o. Hon vill att jag kommer hem till henne och hämtar upp henne. Då har jag 3 alternativ. Jag tar A8:an. Den passar om hon har gjort sig fin i håret, har högklackat, lite längre kjol/klänning. Har hon däremot släppt ut håret, har högklackat, lite kortare kjol då passar nog 335:an bättre om det bli en härlig ljummen sommarkväll så att vi
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp