Hööks islandssadel i syntet

kopur

Trådstartare
Någon som har sett den i verkligheten? Provat den? Jag har beställt en men den har inte kommit ännu. Har ingen Hööks-butik i närheten så jag får hålla mig till postordern.

Sv: Hööks islandssadel i syntet

Den har inte hunnit till Sverige ännu, när jag pratade med dem förra veckan skulle de få in den slutet av v 13 eller början av v 14..... :smirk:

Det är ju en Griffin, så jag kan iaf säga att det är bra kvalité på den. Sköna sadlar är det också. :)

Själva modellen vet jag dock inget om...

Nanne skrev:
Den har inte hunnit till Sverige ännu, när jag pratade med dem förra veckan skulle de få in den slutet av v 13 eller början av v 14..... :smirk:

Aha - då är det därför ingen har sett dem i verkligheten!

pinky skrev:
Det är ju en Griffin, så jag kan iaf säga att det är bra kvalité på den. Sköna sadlar är det också. :)

Själva modellen vet jag dock inget om...

TACK för upplysningen! Det känns bra att veta!

Det borde ju komma til dej nu snart då. Funderar också på en sådan! Kan du inte säja ifrån när du fått den och berätta hur den var? Väldigt nyfiken!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
528
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
361
Senast: tanten
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 332
Senast: JennyLz
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 573
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• NPF-knep i vardagen
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Äta lax som stått framme?

Hund, Katt, Andra Djur