Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

FT_ryttare

Trådstartare
Hej.
synd att d gick mindre bra för svenska hopplaget igår.
men malin ligge rju hyfsat till in för finalen imorron som direktsänds på SVT 24.
koll apå ridsport.se så ser ni tiderna.. började runt 12.

FT_ryttare

Trådstartare
spela roll om d e just malin som e bäst. själv ser jag gärna att helena o mynta e bäst för mynta e så himla frän häst!!
O dessutom så va ju inte malin bäst i VM.. men tjejerna e nästan alltid bättre än killarna i lage nu förtiden..Girl POwer!

Va inte Malin bäst i VM....humm så du såg inte när hon kom 2:a eller...nu menar jag itne Jerez när Helena kom 4:a..för hon inte kunde rida de andra hästarna..synd om henne..
Malin har klass och stil..men en snobb

B

Butterfly

Synd de gick så pass dåligt när alla trodde det skulle gå så bra, men det är juh så det är. Ju mer favorit man är juh sämre går det...oftast :( aja hoppas på att Malin kan klättra lite på listan i finalen iaf!! :bump:

D

DFZ

det e väl jättkul att både Malin och Peter kom med till den individuella idag!
Ni kollar väl på TV det börjar 12.05.

FT_ryttare

Trådstartare
har malin kommit 2.a i ett VM??? nä inte vaja vet.
kanske i en klass i VM men inte i finalen. skitsamma!
jo e jätteskoj att både malin o peter e med.
Många förväntade sej ju att d skulle gå bra o att medaljen skulle upprepas. Men dom enda som inte verkar bry sej om press e tyskland. dom e helt makalösa. o Ludde..rider som en dröm!

nej..jag skrev fel...Malin Kom 3:a i Världscup finalen i Las vegas!
hehe...hon har väl rätt snygg stil? bättre än Helena tycker jag.
Men Peter har snyggast!

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6501 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
2 773
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
1 360
  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
829
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
2 764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fartkamera orange/gult sken
  • Trasig kyl/frys
  • Träning & hälsa tråd 8

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat