Bukefalos 25 år!

Ajda

Trådstartare
Dotterns hoppjord är ganska sliten. Ligger inte riktigt an mot magen hela vägen utan pekar lite neråt om ni förstår vad jag menar.

Tänkte beställa en ny nu när det är black week, men har absolut ingen koll på märken. Vill ha en bra, prisvärd som inte är jätte stel.
Ludd eller inte? Den nuvarande har hon inte ludd på.

Ingen koll på märken, men inte ludd på en gjord skulle jag säga! Den vill jag kunna rengöra med en fuktig trasa efter en galopp på ett lite lerigt underlag eller liknande. Förstår visserligen inte varför det blivit så poppis med ludd-skydd heller, så jag kanske inte ska uttala mig :p

Liknande trådar

Hundavel&Ras Jag har smått börjat spana efter en ny hund och börjat kika på lite raser, men jag hittar ingen som känns som riktigt min sort. Jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 098
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 350
Skola&Jobb Eftersom buke är mitt orakel hoppas jag på bra svar från folket. Har hamnat i en lite knepig situation och jag vet inte riktigt vilken...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 478
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
1 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Bästa hästjobbet!

Allmänt, Barn, Dagbok

• Favoritstilar och motsatsen!
  • Adventskalender 2021 - öppningstråden
  • Playtjänster

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat