Hopphästarnas bildtråd

Och igår hoppade dressyrhästen och dressyrryttaren 140!!! :love::nailbiting::love::banana: Plättlätt kändes det dessutom! :bump: Inte ens 8 år fyllda, gått årsklasserna i dressyr med bra resultat, Falsterbo, Breeders Trophy samt Göteborg Horse Show - och så detta ovanpå det! :heart I år ska vi ut och tävla 120, men kan bara jag lära mig få till avstånd etc så jäklar ska vi tävla än högre i framtiden! Men dressyren är fortsatt högsta prio, så när det blir faller helt på när vi är redo, allt har sin tid :heart Men känner nu att vi börjar få revansch(!) på de där missade löshoppningspoängen på Kvalitets när hon hade sträckt en muskel olyckligt.
52642875_10155890137650951_1239059345765826560_o.jpg
 
Och igår hoppade dressyrhästen och dressyrryttaren 140!!! :love::nailbiting::love::banana: Plättlätt kändes det dessutom! :bump: Inte ens 8 år fyllda, gått årsklasserna i dressyr med bra resultat, Falsterbo, Breeders Trophy samt Göteborg Horse Show - och så detta ovanpå det! :heart I år ska vi ut och tävla 120, men kan bara jag lära mig få till avstånd etc så jäklar ska vi tävla än högre i framtiden! Men dressyren är fortsatt högsta prio, så när det blir faller helt på när vi är redo, allt har sin tid :heart Men känner nu att vi börjar få revansch(!) på de där missade löshoppningspoängen på Kvalitets när hon hade sträckt en muskel olyckligt.
Visa bifogad fil 25901

Snacka om dubbeltalang! :love::love::love:
 
På tok för förkyld för att rida, men sjukt hoppsugen då jag kollar ikapp världscupen. Kan inte låta bli att lägga in två bilder från en film, första bilden har jag komprimerat ihop henne så sjukt mycket före språnget, så hon katapulthoppar. :rofl:

IMG_0156.PNG
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 725
Senast: Valle
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
361
Senast: Sirap
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
932
Senast: Keb71
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp