Bukefalos 28 år!

Hoppning i sikte

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag fått veta att det finns hindermaterial här, vilket jag inte hade en aning om. Några cavalettibockar och några bomhållare har jag ju sett men trodde inte det fanns mer än så. Det finns visst en hel del. Grinden har HV sålt en gång i tiden men övrigt hindermaterial fanns kvar :) . Yay!!

Och P tycker det är roligt att hoppa tydligen och har inga fysiska hinder för det, så honom kan jag hoppa med. Rackarns vad kul! Men P skulle behöva gå mer. I dagsläget får han ju ett flertal vilodagar i veckan vilket han inte behöver. Han kan bli dryg om han står mycket. När man får honom med sig så är han jättekul att rida, men har han stått för mycket får han för mycket myror i huvudet och då är han inte så kul. Jag hoppas att HV får mindre att göra snart då vintern kommer, så att hon hinner rida mer.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 566
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är jag ledig i två veckor. Najs. Då blir det tid till att gå med den lilla lurviga hästen. Den här veckan har jag bara gått två...
Svar
19
· Visningar
1 703
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så dök det då äntligen upp två kallelser till anställningsintervjuer - efter dryga 2 månads jobbsök. Jag ÄLSKAR att gå på...
Svar
11
· Visningar
1 706
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes. Nu är...
Svar
2
· Visningar
733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2025
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp