JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning: Omöjligt uppdrag
Moderator
Älskade hästar och tankar som gnager
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Startad av Stålvilja
3 Feb 2025
Svar: 44
Visningar: 6 793
Dagbok
R
Livets föränderlighet
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
Startad av Raderad medlem 147980
7 Jul 2024
Svar: 151
Visningar: 23 236
Dagbok
Fuxstoet tog hem segern!
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Startad av cassiopeja
22 Mar 2023
Svar: 3
Visningar: 822
Dagbok
Motivationslirkande
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Startad av cassiopeja
17 Feb 2023
Svar: 7
Visningar: 2 534
Dagbok
Kennel utan hemsida? pudel
Hundavel & Ras Du kan ju tex se på avelsdata, där ser du både vilka kennlar som brukar göra BPH och kan kolla in individer.
Wingates
Alldeles nyss
Svar: 11
Visningar: 214
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Mina hundar har alla själva, utan träning, sagt till när de behöver gå ut från det att de har blivit rumsrenhena (från det att de har...
Acto
17 minuter sedan
Svar: 1 697
Visningar: 130 310
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Gillar blästersanden på Jula. Riktiga växter
Ett gäng Corydoras och några ancistrus malar på botten. Kanske ett fåtal sandsnäckor
Jag...
Soffan74
Idag kl 17:31
Svar: 1 972
Visningar: 69 931
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag har läst där men tyckte inte att det var särskilt tydligt. Var kanske inte inne på precis den sidan men har letat runt.
Men tack...
Sryoqwe
Idag kl 16:31
Svar: 1 184
Visningar: 234 126
Djur
Träns - hur många har ni?
Utrustning Funderar över träns.
Rent krasst behövs ju egentligen bara ett (även om variation kan vara bra), men hur ser det ut i verkligheten...
Startad av DarkInNight
Igår kl 12:49
Svar: 29
Visningar: 706
Utrustning