Hoppsadel motsvarande Lippo Jessica Pro

chimichanga

Trådstartare
Har nyligen fått en Lippo Jessica Pro utprovad och den ligger faktiskt helt perfekt på min lilla pålle. Rider mest dressyr men tänker köpa en hoppsadel när plånboken hämtat sig lite. Så alla ni sadelkunniga - vad finns det för hoppsadlar som är uppbyggda på samma sätt som Jessica Pro? (Tänker väl i första hand på Lippos hoppsadlar men självklart är även andra märken intressanta!)
Hästen i fråga har lång, hög och bred manke plus stora bogblad. Något svängd rygg som blir rakare vid arbete.
 

Liknande trådar

Utrustning Nu vänder jag mig till er som har dessa dressyrsadlar . Globus crincle, passier corona , equiline contest. Dessa tre dressyrsadlar...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Time Lord
·
Utrustning Vill bara inleda med att skriva att jag självklart kommer konsultera sadelutprövare vid köp av sadel, letar bara tips på sadelmodeller...
Svar
4
· Visningar
1 204
Senast: Bison
·
Utrustning Är det nån som vet hur bommen ser ut på Lippo Jessica PRO och Lippo Vanessa? Funderar på att skaffa en sån då jag hört mycket gott om...
Svar
8
· Visningar
6 087
Senast: Anyo
·
Utrustning Danska fröken är inte helt enkel när det kommer till sadlar. "Min" sen många år betrodda sadelutprovare har dessutom slutat och jag har...
Svar
19
· Visningar
2 151
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp