Hoppsadlar

J

jojjo_blondin

Vad har ni för hoppsadlar runt 10 000 kr?
Appaloosa Golden star är den jag har tittat på främst, men måste ju har några andra i reserv om denna inte skulle passa ponnyn..
 
Den "nya" Stübben Artus är en riktigt fin hoppsadel för de pengarna. Väldigt skön och av god kvalité, dessutom finns den i en kanonsnygg nötbrun färg.
 
Jag har en Frank Baines Reflex. Den kostar förvisso mer än 10000 o det finns väl kanske inga begagnade ännu av den modellen, men det finns kanske nån annan modell av FB för runt 10000 begagnad. Superkvalite o min är mkt skön o mjuk att rida i.
Även en bättre begagnad Passier kan du få för det priset, mkt bra sadel.
Annars är det väl som sagt Stübben, Appaloosa som ligger nypris i den prisklassen. Pessoasadlarna tycker jag du ska akta dig för, enligt min erfarenhet har de inte varit speciellt bra (även om de kostar ca 13-15000 som nya).
 
ok.. har inte funderat alls på pessoasadlarna, har hört mkt dåligt av dom. dock känner ja massor som har appaloosa och är jättenöjda, så det kommer vara den vi tittar på främst.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 803
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: attheedge
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 121
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp