hoppsadlar!!

Sv: hoppsadlar!!

Jag har en JW Doppiata, älskar verkligen den sadel, den är helt underbar, har aldrig sätt en sadel med finare läder. Underbar att rida i, perfekta stö för mig. Den är uppbyggd på en Prestige bom o är ställbar vilket är helt super.
"This exclusive close contact saddle, which has a revolutionary tree, is designed for jumping and is extremely comfortable for the rider.

The latex panels give extreme comfort to the horse's back.

Features: Close contact - Revolutionary tree - Latex panels - Full Calf skin"
Från JWs hemsida

Den finns i flera färger.
Totte%20002.jpg
 
Sv: hoppsadlar!!

Tack för alla svar, det är ju så bra och höra vad folk säger om sadlarna som har dom.
Vill ha mera bilder man blir så inspirerad det finns ju så otroligt mycket vackra sadlar:love:
 
Sv: hoppsadlar!!

Den ser fin ut, du har ingen närmare bild eller kanske en hemsideadress där man kan titta närmare. kram ellan
 
Sv: hoppsadlar!!

ser jätte snygg ut, men jag kan inte köpa nån än jag måste sälja min ponny först
 
Sv: hoppsadlar!!

Zara skrev:
Jag har två Jeremy Rodge sadlar som jag tycker väldigt mycket om. De är sköna och snygga att se på. Ska sälja dessa två för att köpa en som är större med länge kåpor (har väldigt långa ben).

Hstbilder142sa.jpg


Pm:a gärna om du är intresserad!

hej jag är kanske intresserad men vad vill du ha för den?
vad har den för storlek på bomen?
 
Sv: hoppsadlar!!

mina hästar har varsin equipe och jag älskar dem!

"grand prix" och "extreme" heter dem :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
647
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Mirtai
·
Utrustning Efter att ha gått bet på två olika utprovare som provat ut för raka sadlar till min ena häst är jag otroligt skeptisk numera. Men hon...
Svar
14
· Visningar
1 207
Senast: caballus
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 365
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp