"Hoppsan! Det har uppstått ett problem"

F

Fruentimber

Får upp detta felmeddelande dagligen när jag går in på Buke genom Chrome och ska kolla mina notiser. Måste klicka på en rubrik först och byta sida innan det funkar som det ska. Det har varit så i åtminstone en månad.

Har också fått upp det nu de senaste gångerna jag försökt ladda upp bild från mobilen.

Hjälp?
 
Får upp detta felmeddelande dagligen när jag går in på Buke genom Chrome och ska kolla mina notiser. Måste klicka på en rubrik först och byta sida innan det funkar som det ska. Det har varit så i åtminstone en månad.

Har också fått upp det nu de senaste gångerna jag försökt ladda upp bild från mobilen.

Hjälp?
Vet inte om det hör till ditt problem egentligen, men jag vet att Chrome nyligen gjort uppdateringar vilket gjort att cachandet strulat till det med att ladda sidor o.l. Om man provar att rensa kakor plus sedvanliga logga ut-stänga-logga in så kanske det ev. kan hjälpa.
 
Vet inte om det hör till ditt problem egentligen, men jag vet att Chrome nyligen gjort uppdateringar vilket gjort att cachandet strulat till det med att ladda sidor o.l. Om man provar att rensa kakor plus sedvanliga logga ut-stänga-logga in så kanske det ev. kan hjälpa.

Kan säkert stämma vad gäller datorn! Men telefonen är precis nyuppstartad, gissar att det ligger något annat bakom där.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.

Jag är alltid automatiskt inloggad och surfar på Buke varje dag.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.
Jag är automatiskt inloggad och surfar på buken flera gånger om dagen!
 
Jo, men jag tror att det kan ske någon typ av utloggning efter ca en halvtimme av inaktivitet. Är det vid sådana tillfällen det blir fel eller sker det även när du gjorde något på sidan för 5 minuter sedan?
 
Jo, men jag tror att det kan ske någon typ av utloggning efter ca en halvtimme av inaktivitet. Är det vid sådana tillfällen det blir fel eller sker det även när du gjorde något på sidan för 5 minuter sedan?

Nej, det sker när jag "loggar på" Buke igen.

Med bilderna så sker det dock oavsett hur länge jag varit aktiv på sidan.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.
Jag är automatiskt inloggad.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.
Jag är automatiskt inloggad, jag får samma felmeddelande när jag öppnar buke. Det verkar vara något säkerhetsstök som ställer till det. Jag öppnar google chorme, klickar i bukefalos och hemsidan kommer upp, jag är inloggad, ser att jag har fått notis eller meddelande men måste klicka mig till allmänt (eller annat forum) innan jag kan klicka på notiserna. Var det till någon hjälp? Om jag däremot har haft sidan uppe och gjort annat under tiden så har jag inte upplevt några problem.
 
Jag funderar på om detta kan ha att göra med att man har loggats ut och man sedan får detta fel när man klickar på en länk som förutsätter att man är inloggad?

Inträffar detta när ni inte gjort något på länge på sidan? När man byter sida eller laddar om den loggas man nog in automatiskt igen, framförallt om man har Fortsätt vara inloggad, ikryssad på inloggningssidan.

Är ni automatiskt inloggade eller inte?

Känns som något inte fungerar riktigt som det skall, men jag behöver hjälp med att komma fram till precis vad.
Har också upplevt detta på chrome i mobilen, det händer när jag haft fliken med bukefalos öppen, men stängt webbläsaren och när jag sedan öppnar webbläsaren senare så får jag upp det om jag trycker på notiser eller meddelande (får dock upp att där kommit nya). Om jag laddar om sidan eller byter sida på forumet kan jag få upp notis/meddelande-menyn som vanligt. Aldrig hänt mig när jag öppnat en ny flik för buke, utan bara när jag har en kvar öppen från förra gången jag var inne i webbläsaren och det gått ett tag sen dess.

Jag är automatiskt inloggad.
 
Jag är automatiskt inloggad, jag får samma felmeddelande när jag öppnar buke. Det verkar vara något säkerhetsstök som ställer till det. Jag öppnar google chorme, klickar i bukefalos och hemsidan kommer upp, jag är inloggad, ser att jag har fått notis eller meddelande men måste klicka mig till allmänt (eller annat forum) innan jag kan klicka på notiserna. Var det till någon hjälp? Om jag däremot har haft sidan uppe och gjort annat under tiden så har jag inte upplevt några problem.

Exakt så!
 
Jag har samma problem men för mig kommer det bara om jag råkar trycka för att läsa notifikationerna innan sidan är helt färdigladdad
 

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: bettysmatte
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 362
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 275
Senast: JohannaB
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
727
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp