Bukefalos 25 år!

"Hores ware"-täcke

B

**BORTTAGEN**

\"Hores ware\"-täcke

Är det någon som vet om det finns någon som säljer horse ware-täcken via postorder? Jag behöver ett täcke till en av mina hästar, som jag inte har hemma, och skulle vilja skicka det direkt till stallet där hon står uppstallad.

Ytterligare en fråga: Jag har ett Rambo wug, vinterfodrat. Finns den typen av täcke som regntäcke också? Alltså inte Rhino, som är en lite billigare variant med tunnare yttertyg, utan Rambo?

P

piggis_83

Re: \"Hores ware\"-täcke

Köpte ett grönt Rambo regntäcke (det s k "originalet") på henrikssons. Mkt bra. Kostade 1900-2000.

javisst finns dem i flera varianter. Tips: bland dem sidorna som finns på nätet, så är Equinet billigast!! (ett par hundra per täcke, billigare..)

Tack för tipset om equinet-sidan! Inte för att det var jag som skrev tråden, men jag tackar endå. En kanonsida med stort sortiment av horseweartäcken och de finns även i storlek 165 (utan att specialbeställa), som jag behöver i till min "jättehäst".

fast ärligt talat har jag svårt att se att de skulle vara i samma kvalité och passform som Rhino/Rambo?

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Hej alla. Jag sitter i ett litet dilemma, som börjar att gå mig på. Min häst står i ett jättetrevligt stall, med fantastiska omgivningar...
2
Svar
24
· Visningar
2 430
Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
2 428
Utrustning Sliter mitt hår snart! Min häst fryser när det blåser, och blåser gör det mycket här. Han har mat, han är frisk, han är inte...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 993
Hästmänniskan Jag behöver ha akut hjälp med att välja en stallplats till mina hästar. Det är akut eftesom vinter strax är här vilket gör det svårt att...
Svar
12
· Visningar
1 475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15
  • Ridrädsla

Omröstningar