"Hores ware"-täcke

B

**BORTTAGEN**

\"Hores ware\"-täcke

Är det någon som vet om det finns någon som säljer horse ware-täcken via postorder? Jag behöver ett täcke till en av mina hästar, som jag inte har hemma, och skulle vilja skicka det direkt till stallet där hon står uppstallad.

Ytterligare en fråga: Jag har ett Rambo wug, vinterfodrat. Finns den typen av täcke som regntäcke också? Alltså inte Rhino, som är en lite billigare variant med tunnare yttertyg, utan Rambo?
 
Re: \"Hores ware\"-täcke

Köpte ett grönt Rambo regntäcke (det s k "originalet") på henrikssons. Mkt bra. Kostade 1900-2000.
 
Re: \"Hores ware\"-täcke

javisst finns dem i flera varianter. Tips: bland dem sidorna som finns på nätet, så är Equinet billigast!! (ett par hundra per täcke, billigare..)
 
Re: \"Hores ware\"-täcke

Tack för tipset om equinet-sidan! Inte för att det var jag som skrev tråden, men jag tackar endå. En kanonsida med stort sortiment av horseweartäcken och de finns även i storlek 165 (utan att specialbeställa), som jag behöver i till min "jättehäst".
 
Re: \"Hores ware\"-täcke

fast ärligt talat har jag svårt att se att de skulle vara i samma kvalité och passform som Rhino/Rambo?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 401
Senast: Fiorano
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 328
Senast: Ajda
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 578
Senast: alazzi
·
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i...
2
Svar
23
· Visningar
8 291
Senast: Camigween
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp