Bukefalos 28 år!

Hormonspiral och mens...

litchie

Trådstartare
Vet inte riktigt om jag är på rätt forum, trots att jag följt Bukefalos och Stallet länge... :)

Men, jag har hormonspiral och undrar om det är nån klok bukare som vet om man kan skjuta upp den lilla blödning som iallafall jag får?

Ska till Turkiet om med så lite mens att en mini-mini tampong är för mkt så känns det trist om den skulle komma just då :crazy:
 
Sv: Hormonspiral och mens...

Finns en tablett som innehåller gulkroppshormon man kan få för att skjuta fram mensen, men de är receptbelagda så du får ringa din husläkare eller barnmorska.
Hur de fungerar om man har spiral har jag ingen aning om.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 665
Senast: Elendil
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 535
Senast: Juli0a
·
Hästvård Min lille 1,5 års hingst har hög feber och är riktigt hängig och eländig. Självklart har veterinären varit och tittat till honom och...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: ylvalill
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 695
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp