Horse & country via chromecast

Pancakes

Trådstartare
Skaffade abonnemang på Horse & Country igår eftersom jag ligger hemma sjuk men får inte appen att fungera med min chromecast. Verkar ju som att det ska funka? Det funkar med Netflix, HBO, SVTplay och youtube så bör inte vara min chromecast som bråkar. Funkar det för någon annan, är jag kanske bara dum som inte hittar symbolen?
 
Jag fick nog heller aldrig den att funka med chromecast medan jag hade den. En av de större bristerna med flertalet mindre kanaler jag provat.
 
Skaffade abonnemang på Horse & Country igår eftersom jag ligger hemma sjuk men får inte appen att fungera med min chromecast. Verkar ju som att det ska funka? Det funkar med Netflix, HBO, SVTplay och youtube så bör inte vara min chromecast som bråkar. Funkar det för någon annan, är jag kanske bara dum som inte hittar symbolen?
Det brukar kunna finnas alternativet casta i en meny högt uppe till höger i Chrome. Sen har jag för mig det är lite trix med helskärmsläge innan det funkar . Har dock inte med testat just horseand country.
 
Det brukar kunna finnas alternativet casta i en meny högt uppe till höger i Chrome. Sen har jag för mig det är lite trix med helskärmsläge innan det funkar . Har dock inte med testat just horseand country.

Jag använder inte Chrome utan appen.
 
Om någon annan är nyfiken så har jag fått svar från H&C nu att de tagit bort möjligheten att streama via Chromecast för iOS då det krånglade, men det ska funka från Android.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 122
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 258
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 218
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp