Horse Guard

M

montgomery

Hur e kvaliteén på de täckena? Nån som har någon erfarenhet?? Passform???
 
Jag har ett horseguard stalltäcke, jättefint med en mysig fleecekrage runt halsen. Kvalitén är jättefin och det ser fortfarande nytt ut efter ett halvår. Däremot så är iaf denhär modellen ganska lågt skuren i bogen.
 
Okej!! Har köpt ett med mussevintertäcke och måste ju veta om de e bra! :)
 
Jag har ett vintertäcke som nu är 3 år gammalt. De är tjock och bra passform. Har hållit väldigt bra! Min häst är ganska duktig på att massakera täcken, men de har hållit. I år har jag impat om täcket för säkerhetskull. Jag är nöjd!
 
Har två täcken av nämnt märke, ett inne-t och ett ute-t. Jag har tyvärr inte använt dessa ännu eftersom de har varit för tjocka hittils pga mildväder. Ser fram emot att få lägga på dessa vid köldknäppar. Kan berätta vad jag tyckte sen....

//Alice
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Freazer
·
Utrustning Nån som testat? Hur är de och storlek och passform jämfört med Horseware?
Svar
2
· Visningar
655
Senast: EZMK
·
Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
514
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Köpa hus
  • Fågelskit på fönster + på balkong

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp