Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade en som precis skrev och frågade om jag erbjöd levande föl garanti, vilket jag gör med mina dyra hingstar. När jag svarade ja skickade hon med bevis på att det hänt och var jättesnabb och trevlig. Är det bara jag som blir pinsamt glad av att ha och göra med trevliga människor? :D
 
Typ såhär "avancerat" kommer mitt bli :laugh:
Skärmavbild 2019-02-11 kl. 22.28.11.png
 
Jag letar efter nya, fina welshston till min uppfödning. Någon som har ston som de kan tänkas sälja? Jag vill ha bra confo och gärna hög GP. Färg är kul, men inte lika viktigt. Dock vill jag INTE ha Gwisg Awr, Cyfnos, Gobaith, eller Bythol i stamtavlan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 763
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 634
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 305
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp