Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för tipsen, hittade faktiskt en bra hos @Iamia som det nog får bli nu :) Och tack, visst är hon fin! Köpt henne från @Iamia :rofl:

@Iamia (förlåt, du blir taggad massor av gånger! Kan jag få betäcka med .Mazaly för hcr eller ft/wt ?
Ha ha! Men va? Har du min häst? Kommer inte ihåg att du köpt nån... :rofl:

Visst får du det, men ta en titt på Mangit istället... (Mazaly ser bra ut på pappret, men har än så länge inte direkt övertygat med sina avkommor. Potential har han ju bevisligen, men det krävs uppenbarligen lite tur...)
 
Letade hingst till mitt nya sto, hittade typ 7 stycken som verkade bra, varenda en av dem var visst nära släkt med henne... :banghead:
 
Ha ha! Men va? Har du min häst? Kommer inte ihåg att du köpt nån... :rofl:

Visst får du det, men ta en titt på Mangit istället... (Mazaly ser bra ut på pappret, men har än så länge inte direkt övertygat med sina avkommor. Potential har han ju bevisligen, men det krävs uppenbarligen lite tur...)
Tydligen! Tror jag köpte henne på buy out, tänkte först fråga om buke pris men tror jag gav 12 000 hcr och tyckte det var värt det :p ah, då slänger jag en koll på honom igen, tittade på honom också och har sparat honom i mitt dokument "att betäcka med" :rofl:
 
Tydligen! Tror jag köpte henne på buy out, tänkte först fråga om buke pris men tror jag gav 12 000 hcr och tyckte det var värt det :p ah, då slänger jag en koll på honom igen, tittade på honom också och har sparat honom i mitt dokument "att betäcka med" :rofl:
Aaaahaa! Då är jag inte helt senil kanske... :rofl:

Du får såklart välja vilken du vill! Säg till bara så ändrar jag! :)
 
Aaaahaa! Då är jag inte helt senil kanske... :rofl:

Du får såklart välja vilken du vill! Säg till bara så ändrar jag! :)
Jag kör på Mangit, provar Mazaly nästa vända (eller på nästa sto som får en mage redo :p ) Jag är redo :) Kan som sagt betala i ft/wt om du vill det istället för hcr (har 26 och 39 av dom och använder aldrig :p )
 
Asså jag vet att jag nappar på typ alla hästar i tråden... :o men jag har faktiskt en plan att byta ut delar av hästmaterialet. Jag kan vara intresserad om inte @Mumfie är det men jag har två hästar till jag ska göra plats för, så är det panik att få bort henne är det bättre att sälja till någon annan.
Inte jättebråttom att bli av med henne. Hade en häst jag ville buda på och nu har jag gjort det (och blivit överbudad) nästa bud blir precis innan auktionen tar slut så jag hoppas det inte är mitt i natten
 
@Mumfie är du fortfarande intresserad av den här A-T fröknen?
https://www.horsereality.com/horses/380115/foal-doe-380115
Om Mumfie inte är det så ska hon säljas så andra intresserade får gärna ta en kik
Asså jag vet att jag nappar på typ alla hästar i tråden... :o men jag har faktiskt en plan att byta ut delar av hästmaterialet. Jag kan vara intresserad om inte @Mumfie är det men jag har två hästar till jag ska göra plats för, så är det panik att få bort henne är det bättre att sälja till någon annan.

Jag har jättefullt i stallet (igen :arghh:) så jag får säga nej tyvärr. Jättesöt verkligen!
 
Jag tycker tyv'rr att hennes confo är lite för svag, men tack för erbjudandet!
Om du är sugen på en sån lykta så är denna till salu efter avvänjning :D
https://www.horsereality.com/horses/408219/spor
Haha, hade jag inte just sålt av nästan alla mina isisar, så... :p Nu är tanken att det ska få plats fler welshar och tävlingshästar. Men den är väääldigt söt!
 
Hur funkade lever och flax, hur vet man att en häst är bärare? Endast egna avkommor eller att föräldrar har färgen?
Någon som har en arabhingst, typ 650+, några VG, hög utställningspoäng och nån cool färg till salu? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 726
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 864
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 690
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 371
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp