Horse reality VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man parar två AT men G+ på canter, tror ni man kan lyckas få fram ett VG? Efter många om och men kanske..
Bara för att det pratades lite om detta igår så tog jag det som en utmaning och köpte på mig två hästar med jättelåg GP, men som hade just G+. Tänkte om jag skulle försöka jobba upp en linje med VG på canter :D Tar säkert trehundra år att komma ikapp med det om det ens nu går.
 
Jag tar gärna DP (det var du som hade råkat få mycket va?) men funderar på hur vi löser det...

Vill du fortfarande bli av med AT-stoet? Tänkte om du betäcker henne med en av mina hingstar för DP så kan jag köpa henne sen?
Ja, henne vill jag fortfarande bli av med, ev. vill jag ha tillbaka hennes stoföl men det kan vi väl ordna när hon blir avvand isf.
Vem vill du ha henne betäckt med? Så får du sätta ett pris som du vill ha för islänningarna!
 
Ja, henne vill jag fortfarande bli av med, ev. vill jag ha tillbaka hennes stoföl men det kan vi väl ordna när hon blir avvand isf.
Vem vill du ha henne betäckt med? Så får du sätta ett pris som du vill ha för islänningarna!

Ja, det är klart! Antingen om du vill vänta med att sälja henne tills fölet är avvant eller så kan jag skicka tillbaka det.

Kan ta Günes! Vet inte vad som är rimligt i DP men har ändrat nu, säg till om det är för mycket!
 
Att det ska vara så svårt att göra sig av med hästar.. Har typ 16 "skräp"hästar jag köpte i början bara för tävling som jag tänkt göra mig av med, men de är fortfarande min största inkomst :cautious: Resten av hästarna har jag ju köpt just för att jag vill ha dom till olika projekt och därmed viktiga på det sättet.:arghh:
 
Ultraljudade precis två ston, som ska få vars ett hingstföl. Hittills har jag fått 10 hingstar och 2 ston... Betyder det att jag bara kommer att få ston framöver ett tag nu..?
 
inte för att vara sån men träningen verkar allt bugga lite fortfarande... Tränade 45 min trail basic training = 75% energi och 100% på en ruta. Gick tillbaka lite senare och energin hade dragits, mätaren räknade ner minuter men rutan stod (och står även nu när den är klar) på 0% :cautious:
 
Om man parar två AT men G+ på canter, tror ni man kan lyckas få fram ett VG? Efter många om och men kanske..
Bara för att det pratades lite om detta igår så tog jag det som en utmaning och köpte på mig två hästar med jättelåg GP, men som hade just G+. Tänkte om jag skulle försöka jobba upp en linje med VG på canter :D Tar säkert trehundra år att komma ikapp med det om det ens nu går.
Det är det som är tanken. Men med tanke på att man får föl med ”släta” Gn från föräldrar som båda har VG på egenskapen så... är det nog inte så enkelt. Handlar nog om en hel del tur :)
(Men jag håller på med samma sak, så jag är ute efter precis samma tur, fast på araberna :D )
 
inte för att vara sån men träningen verkar allt bugga lite fortfarande... Tränade 45 min trail basic training = 75% energi och 100% på en ruta. Gick tillbaka lite senare och energin hade dragits, mätaren räknade ner minuter men rutan stod (och står även nu när den är klar) på 0% :cautious:
Startade du träningen innan kl 12? De hade en liiiiiiten bugg som gjorde att träningen inte ”tog”, men det ska vara fixat sedan kl 12, och iaf jag har inte haft problem sedan dess.
Om du startade träningen efter 12 så får du rapportera det i min tråd på bugg-forumet.
Annars är det tyvärr så att din energi är borta utan att hästen fått någon träning (även om du fått XP).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 957
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 585
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp