HorseReality del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är HR blockat i Ryssland. Undrar vad det beror på, om jag blev sannspådd med mitt skämt om regnbågshästar och Putin.
:rofl: "Too many rainbows!"

Fast ja... enda anledningen jag kan komma på är att de stackars ryska spelarna kommer ju i kontakt med de hemska vildsinta spelarna från andra länder, de kan ju få nys om, hemska tanke, ... feminism! :eek:
:meh: Obs, texten dryper av ironi - akta så att ni inte halkar.
 
@Shaggy Har du kvar den där listan på Akhal Tekes (eller minns jag fel och det var araber?) Där det stod vilka foundationhästar som bär på vissa anlag, vilka som ger bra confo/hög GP osv? Alla foundationhästar över hela världen fanns länkade där tror jag.
 
@Shaggy Har du kvar den där listan på Akhal Tekes (eller minns jag fel och det var araber?) Där det stod vilka foundationhästar som bär på vissa anlag, vilka som ger bra confo/hög GP osv? Alla foundationhästar över hela världen fanns länkade där tror jag.
Menar du denna?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/18tTAaa7pfaB71hgD53luRI2blfs8vInfiXJTj2P5eWI/edit#gid=0
Eller denna?
https://docs.google.com/spreadsheet...rokopczyk.pl&ts=5bc0750f&actionButton=1#gid=0
 
Behöver Lite färghjälp: dottern har ett sött gypsy-sto som är typ silverskäckigt. Hon skulle gärna vilja ha ett föl som är likt henne, vad ska vi leta efter hos en hingst? Stoet ha E/e, A/A, Z/z, TO/SB1, måste hingsten ha samma kombinationer för att fölet ska se ut ungefär så?
 
Är det bara jag som tycker det är helt sanslöst svårt att få till en vettig profil?

Numera går det inte att få till rubriker, eller är jag blind? Det verkar inte heller fungera med styckeindelning, utan allt vill lägga sig i en enda hög. Så störigt! Min profil ser ut som en wall of text... :cautious:
 
Är det bara jag som tycker det är helt sanslöst svårt att få till en vettig profil?

Numera går det inte att få till rubriker, eller är jag blind? Det verkar inte heller fungera med styckeindelning, utan allt vill lägga sig i en enda hög. Så störigt! Min profil ser ut som en wall of text... :cautious:
Jag fick till min som tidigare men den är ju rätt rudimentär.
 
Fascinerande, det här fölet ser verkligen inte anmärkningsvärt ut, men när jag för in honom i mitt exceldokument så hamnar han på bästa plats i endurance bland mina hästar.
Skulle någon som tävlar i endurance kunna tala om vad deras genomsnittliga/bästa A-T har i genomsnittlig GP poäng? Jag undrar över hur bra mina hästar är egentligen.

(Jag avlade dock på två av mina bästa endurance hästar just för att få fram hästar med bättre poäng, så jag uppnådde ju målet iallafall. Fast han ser sämre ut på ytan :rofl:)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 587
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 931
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 922
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 564
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp