Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man får detta som ett privat meddelande är det då en fråga om att vilja betäcka eller en upplysning?
Bra fråga, det har inte bara blivit ett stavfel och * ska egentligen vara ett frågetecken? Att människan kanske vill betäcka med en hingst du kanske inte har ute för stud? :)

Edit: haha sist på bollen såg jag nu :D
 
Känns som ett angenämt problem... :rofl: Synd att man inte kan skynda på dräktigheten. Jag är NYFIKEN! :cautious:
Det är väl ändå bra tur att det inte går o skynda på dräktigheten, hade ju inte varit så kul spel då :p men ja, jag är också nyfiken! (o lite avundsjuk)
 
Alltså... I ett försök att börja använda mina egna hingstar till mina ston så har jag lyckats betäcka ett sto med hennes son :arghh: Visst blir det inga negativa konsekvenser av inavel än så länge i spelet? Hoppas att hon kastar nu... :banghead:
 
Jag blir så sur på mig själv när jag glömmer anteckna vid vilken tidpunkt jag betäcker mina ston! :mad: Ska vi slå vad om att de jag har misslyckats att skriva ner är de som kommer att resultera i stoföl? :p

Och ja, jag ska dela med mig i dokumentet så fort jag har fått svar på första ultraljudet! Jag är bara inte så duktig på Excel, så jag undviker gärna att skriva i det när jag inte har resultatet på en betäckning. :o
 
Upplysning tolkar jag det som. Antar att han finns på studlistan men inte går att fylla i betalningsmetod för men ja, ganska oklart meddelande.
Nej han finns inte med i hingstkatalogen eftersom jag medvetet valt att vara oerhört egoistisk och behåller honom för mig själv (och mina Bukevänner)
 
Jag blir så sur på mig själv när jag glömmer anteckna vid vilken tidpunkt jag betäcker mina ston! :mad: Ska vi slå vad om att de jag har misslyckats att skriva ner är de som kommer att resultera i stoföl? :p

Och ja, jag ska dela med mig i dokumentet så fort jag har fått svar på första ultraljudet! Jag är bara inte så duktig på Excel, så jag undviker gärna att skriva i det när jag inte har resultatet på en betäckning. :o
Jag skriver in allt på en gång så jag inte rör ihop det.
 
Nej han finns inte med i hingstkatalogen eftersom jag medvetet valt att vara oerhört egoistisk och behåller honom för mig själv (och mina Bukevänner)
Haha, jaså. Då hade jag nog bara skitit i meddelandet eller sagt att han inte är tillgänglig för betäckning.
 
Angående statistiklistan - var inte räda för att använda filtrerna där uppe och sortera på era namn (eller annat). Det kommer jag göra för att hitta mina ston - så var inte rädda om allt är i annan ordning sen :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 730
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 873
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 378
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 696
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp