Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ähhh... Det är ok. Och det var roligt. :D Dessutom överlever jag. Bara idag har mina fina hästar tjänat in 120 000 till mig. Och jag har en ny fin tävlingshäst. :) Problemet är ju vad för inriktning man ska välja... :cautious:
Ja, klurade också lite på det men tror på dressyr jag :D Hoppas jag slipper tävla mot er :laugh:
 
@Iamia och @Murray Är ni inne? Jag har önskemål om att få tillgång till Tholymis och Dancing Hurricane för HRC (eller FT/WT om ni föredrar), om det går för sig? :D
 
Jag har inte heller någon vidare tur med fördelningen hingstar vs ston, och har inte haft det på ett tag nu. :( Statistiken inatt var 6 st väntande ston och 12 st väntande hingstar (varav två har fötts idag). Det är bättre fördelat bland islandshästarna, men hos welsharna är det 2 ston och 7 hingstar. :arghh:
 
Ja! :D Insåg ju att din hade bra dressyrsiffror också, och jag är alltid lite skeptisk till att göra helsyskon till riktigt bra föl, känns som risken att bli besviken är stor. :rofl:
Haha, ja det är sant. :laugh:
Jag är ju newbie på trakhener egentligen (men gått all in kan man säga :rofl:) så har inte stenkoll ännu men han är den första jag sett (finns garanterat flera) med snitt över 90 för dressyren. Kul ska det bli att se fölen iaf, hojta till om någon resorberar eller så.
 
Det har inte varit någon arab/akhal-teke show sedan i måndags kväll (Europa).

Det enda jag lyckas ställa ut lite då och då är camarguer. Har så klart ett gäng AT och PRE som behöver ställas, suck.

Undrar förresten hur ni andra tänker om språngavgifter i HRC och DP -- vad för ungefärlig växlingskurs brukar ni använda för att bestämma hur mycket ni sätter i DP om ni hade HRC förut och tvärt om?
 
Jag har spelet på lite sparlåga just nu eftersom det laggar så mycket, bara att sköta om hästarna tar ju en evighet :down: Velar på om jag bara ska hålla mig till en ras men får de till lagget och showerna är ju problemet löst... Hoppas verkligen de får till det snart!
 
Jag försöker bestämma vad jag ska göra med mina hästar..

Akhal-Teke använder jag för att avla på nu och för are de är så snygga.

Islänningarna använder jag för att avla och för att de är så söta.

Exmoorer avlar jag också på och jag tycker att de är de sötaste hästarna i hela spelet, plus att jag tävlar dem.

Camaque har jag inget intresse att avla på men använder dem för tävling så behöver ändå inte nytillskott..

Och sen alla mina mustanger. Jag avlar på dem med vissa hopp om att höja gp, men egentligen bryr jag mig inte. Tänkte börja färgavla lite sötnosar istället eftersom jag använder de alla till tävlingar..

Jag vill inte göra mig av med några vuxna eftersom jag tävlar med alla, men mitt stall är överfullt nu pga. Alla föl som växt upp. Det är way för dyrt att köpa stallplatser för att jag ska kunna komma ikapp, så antar att det kommer fortsätta såhär tills de sätter stopp. Då blir det inte roligt :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 712
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 689
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 301
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 625
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp