HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
DEssa har jag att sälja om nån av er vill ha. Foundationpris.
asdon.JPG
 
Jag började fundera på hur vi så effektivt som möjligt ska försöka säkerställa vilka av våra Asdon-avkommor som är bärare. Kom inte fram till så mycket. Det är ju bara 25% chans att det syns även om de är bärare. Hmmm
 
fortsätter inlägget ovan.
Kan ju vara lite lagom elakt att sätta folk i jobb med att leta. Tänkte fråga enligt följande
Är det någon som hittat rabicano A-Tn än? Jag vet att den egentligen inte ska vara vuxen än eftersom den är född 12/2 men många borde ju åldrat sina föl :devil::angel:
 
fortsätter inlägget ovan.
Kan ju vara lite lagom elakt att sätta folk i jobb med att leta. Tänkte fråga enligt följande
Är det någon som hittat rabicano A-Tn än? Jag vet att den egentligen inte ska vara vuxen än eftersom den är född 12/2 men många borde ju åldrat sina föl :devil::angel:
Har inte @Riru den?
 
Jag vill också ha en Asdon-avkomma!

Och en avkomma från den som är bärare på Quartersidan.

Och så en från Welshsidan...

:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 705
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 630
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 304
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp