HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Justja, dom som har tickets och plats kanske ska hänga på europa foundation och sno åt sig Asdonavkommor när alla andra går på jakt :angel:
Jag har bara två platser, men 33 tickets, så jag kan ta en flygtur igen. Ska se om jag kan lösgöra någon mer plats. Det är så segt med bara två :cautious:
 
Jag har bara två platser, men 33 tickets, så jag kan ta en flygtur igen. Ska se om jag kan lösgöra någon mer plats. Det är så segt med bara två :cautious:

Jag funderar dock på om dom kan behöva lite hjälp i spelet, ingen har nämnt något och Mango finns ändå på andra sidan när man söker på stud.
 
Någon intresserad av denna? chara
Pga könsbytet så blev den värdelös för mig och kommer pensioneras men tänkte höra här först.
 
Någon som är intresserad? De flesta stona väntar stoföl om jag inte minns fel.
sälja1.JPG
 
Ingen här som råkar ha ett quartersto med färgkombinationerna Z,SW1 eller D,SW1 utan A? Tillsalu? :angel:

Finns ju inget roligt att köpa på market.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 954
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 942
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 584
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp