HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill också ha en Asdon-avkomma!

Och en avkomma från den som är bärare på Quartersidan.

Och så en från Welshsidan...

:p

Betäck vilket sto som helst med rabicanoquartern så får du en garanterad bärare!
Gäller ju samma med welshen, om han finns ute på stud?
 
Jag har iaf döpt om den stackaren som jag har i vuxen ålder, så det står possible rab carrier i namnet :p Och anmält till confo och tävling :p Nu är jag ju konkurrent med självaste @Riru i sydamerika, men ändå :p
 
Tänkte skriva på chatten men förstår ingenting. Jag har ju skapat ett konto men den envisas med att jag ska skapa ett konto trots att jag står som inloggad. Hur loggar jag in på mitt existerande konto? Jag HATAR datorer och mjukvara som alltid är obegriplig. Varför föddes jag inte i en annan tid? :arghh:
 
Jag har iaf döpt om den stackaren som jag har i vuxen ålder, så det står possible rab carrier i namnet :p Och anmält till confo och tävling :p Nu är jag ju konkurrent med självaste @Riru i sydamerika, men ändå :p

Äsch jag hoppas bara på att få tillbaka lite DP jag spenderade på fölen som jag åldrade i jakten på rätt föl. Annars är Mango inte någon stark konkurrens med tanke på confon :p
 
Tänkte skriva på chatten men förstår ingenting. Jag har ju skapat ett konto men den envisas med att jag ska skapa ett konto trots att jag står som inloggad. Hur loggar jag in på mitt existerande konto? Jag HATAR datorer och mjukvara som alltid är obegriplig. Varför föddes jag inte i en annan tid? :arghh:

Min laptop låter mig inte ens gå in där..
 
Tänkte skriva på chatten men förstår ingenting. Jag har ju skapat ett konto men den envisas med att jag ska skapa ett konto trots att jag står som inloggad. Hur loggar jag in på mitt existerande konto? Jag HATAR datorer och mjukvara som alltid är obegriplig. Varför föddes jag inte i en annan tid? :arghh:

Hmm, skumt! Provat att logga ut och sen in igen?
Eller ska jag testa att tagga dig där, så kanske det löser sig på nå vänster..?🤣🙃
 
Just det jag läste för ett tag sedan att dom planerar fixa tävlingarna nästa(?) uppdatering, menar dom westernlotteriet då? Så man faktiskt kan avla för reining?
 
Just det jag läste för ett tag sedan att dom planerar fixa tävlingarna nästa(?) uppdatering, menar dom westernlotteriet då? Så man faktiskt kan avla för reining?
Just Western förstod jag som att det var oerhört svårt att få till. Tror Deloryn skrev något om att man började på 70 poäng och så drogs det ifrån/las till ett mindre antal. Minns inte exakt hur hon skrev men det lät mer eller mindre omöjligt att få till det verklighetstroget
 
Just Western förstod jag som att det var oerhört svårt att få till. Tror Deloryn skrev något om att man började på 70 poäng och så drogs det ifrån/las till ett mindre antal. Minns inte exakt hur hon skrev men det lät mer eller mindre omöjligt att få till det verklighetstroget

Men vad i.. Kan dom inte bara ha samma som typ dressyr istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 958
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 587
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp