HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad trist det här var, jag trodde ju att fler än jag satt och uppdaterade föl stup i kvarten för att se om dom åldrats :rofl:
 
:rofl: Såg nu i min maillista att jag köpte ett misstänkt föl av den spelaren. Hoppas hen inte kollar upp om jag tagit hand om fölet för det har jag skickat till Gisela :nailbiting:
 
:rofl: Såg nu i min maillista att jag köpte ett misstänkt föl av den spelaren. Hoppas hen inte kollar upp om jag tagit hand om fölet för det har jag skickat till Gisela :nailbiting:
Är det viktigt för dig att äga honom själv eller ska jag skriva och fråga? Har just nu överfullt i stallet men har två hingstar som ska bort och då löser det sig. Det ser kanske inte så konstigt ut heller iom att jag använde honom igår. Vill du ha honom själv så kan du ju få köpa honom om jag får köpa
 
Är det viktigt för dig att äga honom själv eller ska jag skriva och fråga? Har just nu överfullt i stallet men har två hingstar som ska bort och då löser det sig. Det ser kanske inte så konstigt ut heller iom att jag använde honom igår. Vill du ha honom själv så kan du ju få köpa honom om jag får köpa

Jag har redan skickat, om du inte tycker det ser suspekt ut så får du ju såklart skicka också och fråga!
Men nej det är inte viktigt, vill bara att den ska finnas i bukefamiljen :D
 
Jag har redan skickat, om du inte tycker det ser suspekt ut så får du ju såklart skicka också och fråga!
Men nej det är inte viktigt, vill bara att den ska finnas i bukefamiljen :D
Har du redan skickat så låter jag bli. Är vi två intresserade så minskar nog chansen för att få köpa snabbt
 
För att nära skjuter ingen hare...
15 starter ännu ingen 80p, men det ska tamejfan gå :rofl::banghead:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20190315-215616.jpg
    Screenshot_20190315-215616.jpg
    101 KB · Visningar: 16
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 957
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 585
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp