HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte en enda avkomma 😕 aja även om den inte säljer på stud så kan jag ju prova själv. Vore iaf kul om han nedärver bra så man kan komma undan de mer populära stammarna lite då och då.
Angående avkomma så är han ju inte direkt en hingst jag skulle kolla på i hingstlistan. Han har rätt låg total GP och är oerhört billig. Ägaren har inte skrivit in vare sig exteriörsifforna, utsällningsresultat eller grenGP. Det finns liksom ingenting som talar för att han kan vara intressant att titta närmare på och med 86 sidor arabhingstar så
 
Insåg precis vilket skutt i GP det här hingstfölet har gjort retire Funderar på om jag ska vänta med att skicka till Gisela tills han blir vuxen och se om han är lever? Skulle ju gå att använda på något sto med hög confo..

Åtminstone tänker jag nog prova samma hingst igen nästa betäckning och se om det går att bli av med A:na.
 
Insåg precis vilket skutt i GP det här hingstfölet har gjort retire Funderar på om jag ska vänta med att skicka till Gisela tills han blir vuxen och se om han är lever? Skulle ju gå att använda på något sto med hög confo..

Åtminstone tänker jag nog prova samma hingst igen nästa betäckning och se om det går att bli av med A:na.
Han kommer garanterat att mörkna
 
Men faaaaan också! Efter senaste uppdateringen funkar inte HR med jobbets webläsare!
Jag kan logga in, men inte klicka på något. *suck*
Vad ska jag nu roa mig med när jag blir less på att läsa mail om läkemedel eller när patienterna är färdigbedövade och sövda?!
 
jag letar också confo-ston (araber) om du vill bli av med några mer, hint @Laa :D och likaså @Riru om du vill bli av med några rabicanoston igen.
Vill och vill ;D det är mer en fråga om plats. Jag följer tankar från min kloka tidvisa samarbetspartner @Shaggy och försöker skiljas från en del första generationens hästar, men den enda jag kan tänka mig skiljas från och som är något i närheten av confo är Chirocain, och hon ger mer helt ok confo (2-3VG) och bra GP (650+). Kan tyvärr inte länka pga icke HR-kompatibel webläsare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 718
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 773
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 305
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp