Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
https://www.horsereality.com/horses/458891/foal-doe-458891

Sedärja! Brungult skäcksto med 660 GP, 3VG (Och några G+), AA och dessutom inte släkt med EmLar.:banana::cool:
Så fin! Har också en sån i stallet, men efter Mr Gold. Får du några cremeföl som du inte vill behålla så är jag säkert intresserad! Försöker få in så mycket creme som möjligt så att jag kan börja jobba med confo och gp mer ordentligt sen.

Fick förresten en till häromdagen, men med EeAa. Ganska charmig färg! https://www.horsereality.com/horses/449564/s-golden-galaxy Hoppas kunna få bort To i senare led. Är inte så glad i skäckar.
 
Vad gör ni med era DP? Nu har jag levlat en bit och funderar på vad dom ska användas till. Premium account lät kul, men känns inte som att man får ut något av det.
Jag köper också boxar numera. Tidigare betalade jag för hingstar, men man kan ju också köpa bakgrunder.
 
Så fin! Har också en sån i stallet, men efter Mr Gold. Får du några cremeföl som du inte vill behålla så är jag säkert intresserad! Försöker få in så mycket creme som möjligt så att jag kan börja jobba med confo och gp mer ordentligt sen.

Fick förresten en till häromdagen, men med EeAa. Ganska charmig färg! https://www.horsereality.com/horses/449564/s-golden-galaxy Hoppas kunna få bort To i senare led. Är inte så glad i skäckar.

Stilig! Jag gillar ju den där mörka gulbruna. :love: Kul med en cr-hingst med bra GP och utan A:n! :up:
Jag kanske är dum som vägrar använda Mr Gold, men dat tar emot med så inavlade hästar och är de så inavlade ska de definitivt inte vara så dyra om jag nu skulle göra ett undantag. Typ. :P

Ska fundera på hur jag ställer mig till det när det är längre bak i ledet, möjligen kan jag tänka mig använda din framöver. :D
 
Stilig! Jag gillar ju den där mörka gulbruna. :love: Kul med en cr-hingst med bra GP och utan A:n! :up:
Jag kanske är dum som vägrar använda Mr Gold, men dat tar emot med så inavlade hästar och är de så inavlade ska de definitivt inte vara så dyra om jag nu skulle göra ett undantag. Typ. :P

Ska fundera på hur jag ställer mig till det när det är längre bak i ledet, möjligen kan jag tänka mig använda din framöver. :D
Har inte ens tänkt på att han är inavlad! Fördelen är ju att han är dubbel CR så man är garanterad att få hyfsat vad man vill ha redan vid första betäckningen.

Tråkigt att det var en hingst, tyckte jag. Betäckte nämligen ett annat sto med Mr Gold också, och det blev också en hingst. Väntar fortfarande på den fantastiska tiden när alla ston kommer :D
 
Den här var söt så jag köpte den :o Men gg, GP623 och 10G 2A. Ska nog försöka exprementera lite med avel på honom med några av mina ston och se om det går att bli av med A :D

Screenshot_20190220_192158.jpg
 
Snälla alla som lagt in ston i listan men inte fullföljt och talat om kön. Kan ni inte göra det. Det kan eventuellt synas ett mönster vid några tidpunkter men då det saknas väldigt mycket data så är det svårt att utläsa.
Utifrån det som syns nu så skulle jag hålla mig långt ifrån att betäcka mellan 15.20 och 16 då alla punkter där som är färdigifyllda är hingstar.
I bilden nedan så saknas framförallt data som är ganska nytt men i det stora så saknas det även från januari och början av februari.
hr40.jpg
 
Hur mycket mer i total GP sätter ni som gräns innan det blir såpass att det kan påverka poäng för grenen man vill åt för mycket?
Skulle som sagt vilja avla på mina mustanger som har vunnit så otroligt mycket pengar åt mig men som nu sjunger på sista versen då de är färdigtränade i grandprix och bara blir sämre och sämre.. Men två av dem är på GP 580 och 586, och det känns så himla lite :angel: Men jag bör väl kanske inte ta de hingstar med högst GP nu iaf.
 
Om jag kan få ett pm om hur man lägger in på den där listan och var, så kan jag också lägga in kommande betäckningar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 733
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 875
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 382
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 702
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp