Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har två hingstar på stud (tror jag) men det är bara en som någon någonsin betäcker med. Har hänt typ en gång sedan spelet började. Behöver avla fram ett guldkorn!
Det beror nog på vad man satsar på och priserna man sätter. Jag satsar helt enkelt inte så mycket på tävlingar och sälja uppfödningarna, därför tjänar jag inte så mycket där. Men jag har många hingstar på stud och sätter låga priser för att locka.

Idag har jag tjänat 10.000 på mina studs - en riktigt bra dag! :banana:
 
Det beror nog på vad man satsar på och priserna man sätter. Jag satsar helt enkelt inte så mycket på tävlingar och sälja uppfödningarna, därför tjänar jag inte så mycket där. Men jag har många hingstar på stud och sätter låga priser för att locka.

Idag har jag tjänat 10.000 på mina studs - en riktigt bra dag! :banana:
Jag borde egentligen inte tala om sånt här, ju mindre folk som satsar på hingstar desto bättre för mig :cautious::angel::p
 
Det beror nog på vad man satsar på och priserna man sätter. Jag satsar helt enkelt inte så mycket på tävlingar och sälja uppfödningarna, därför tjänar jag inte så mycket där. Men jag har många hingstar på stud och sätter låga priser för att locka.

Idag har jag tjänat 10.000 på mina studs - en riktigt bra dag! :banana:
Haha mina är också billiga, men de är nog inte bra eller unika nog bara.

Jag har som sagt lyckats komma över några billiga hästar som tränats till nivå så prispengarna ligger på dryga 3000 för vinst och så vinner de eller placerar sig 4-5 ggr per dag, även idag trots att de inte tränats sen buggen och fitness+affection ligger på typ 80%. Inte alla dock, ska tilläggas. Har nån welsh och nån PRE som aldrig hävdar sig mot trakhenarna på dressyrbanan tyvärr. Kan inte sälja eller ssspa:a för jag envisas ju med att betäcka om hela tiden så jag måste vänta och se hur fölet blir... :meh:
 
Haha mina är också billiga, men de är nog inte bra eller unika nog bara.

Jag har som sagt lyckats komma över några billiga hästar som tränats till nivå så prispengarna ligger på dryga 3000 för vinst och så vinner de eller placerar sig 4-5 ggr per dag, även idag trots att de inte tränats sen buggen och fitness+affection ligger på typ 80%. Inte alla dock, ska tilläggas. Har nån welsh och nån PRE som aldrig hävdar sig mot trakhenarna på dressyrbanan tyvärr. Kan inte sälja eller ssspa:a för jag envisas ju med att betäcka om hela tiden så jag måste vänta och se hur fölet blir... :meh:
Vinner och placerar sig 4-5 gånger per dag säger du ... Alltså, jag har inte sån entusiasm nog att logga in så många gånger på samma dag! :rofl: Oftast tävlar jag bara en gång per dag på de som är tillräckligt tränade :angel:
 
Vinner och placerar sig 4-5 gånger per dag säger du ... Alltså, jag har inte sån entusiasm nog att logga in så många gånger på samma dag! :rofl: Oftast tävlar jag bara en gång per dag på de som är tillräckligt tränade :angel:
Haha, jag är hemma med barn pga stängt dagis så jag har en ohälsosam frekvens på mitt tävlande och tränande av hästar...
 
Meeen. Vad gör man med sådana här hingstar. Fick just en bedårande liten ny islandshingst. D och Z och 9VG. Och sedan en GP på 584. :arghh: Hade inte väntat mig jättehögt pga föräldrarna, men hoppades såklart på runt 600. 9VG i all ära, men jag hade inte velat betäcka med en hingst med så låg GP... Är jag petig (igen)? Ska jag behålla eller försöka sälja dyrt till någon som gillar confo mer än GP? :confused: https://www.horsereality.com/horses/463319/skrautgripur
 
Meeen. Vad gör man med sådana här hingstar. Fick just en bedårande liten ny islandshingst. D och Z och 9VG. Och sedan en GP på 584. :arghh: Hade inte väntat mig jättehögt pga föräldrarna, men hoppades såklart på runt 600. 9VG i all ära, men jag hade inte velat betäcka med en hingst med så låg GP... Är jag petig (igen)? Ska jag behålla eller försöka sälja dyrt till någon som gillar confo mer än GP? :confused:https://www.horsereality.com/horses/463319/skrautgripur
Först hade jag räknat vad GPn blir på den grenen som tillhör islandshästar för att jämföra med andra.
 
Först hade jag räknat vad GPn blir på den grenen som tillhör islandshästar för att jämföra med andra.
Men det är reining och jag vägrar avla islandshästarna specifikt mot det, så för mig spelar det ingen roll. :) Jag väntar på nån sorts gångartstävling i en avlägsen framtid eller så. Under tiden är mitt mål hög totalGP och så bra confo som möjligt. Och gärna kul färg också.
 
Men det är reining och jag vägrar avla islandshästarna specifikt mot det, så för mig spelar det ingen roll. :) Jag väntar på nån sorts gångartstävling i en avlägsen framtid eller så. Under tiden är mitt mål hög totalGP och så bra confo som möjligt. Och gärna kul färg också.
Nej det hade jag inte heller avlat emot. Jag tänkte snarare än endurance? Men de har kanske ingen chans ändå. Spara om du har några ston med bra confo som behöver förbättra GPn. Annars så sälj framförallt.
 
1550789263453.png


Någon med samma problem? Knappen att lägga till pengar är borta, har de ta bort den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 957
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 585
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 944
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp