Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om jag kan få ett pm om hur man lägger in på den där listan och var, så kan jag också lägga in kommande betäckningar.
Jag tror det är till @Murray du ska skicka din mailadress så får du access till det.

Tillägg det är någon som vänder datumen åt annat håll än övriga. De punkterna är inte med eftersom jag inte orkat sitta och vända på dem.
 
Satan vad snygg han blev :love:

Screenshot_20190220_211502.jpg
 
Stilig! Jag gillar ju den där mörka gulbruna. :love: Kul med en cr-hingst med bra GP och utan A:n! :up:
Jag kanske är dum som vägrar använda Mr Gold, men dat tar emot med så inavlade hästar och är de så inavlade ska de definitivt inte vara så dyra om jag nu skulle göra ett undantag. Typ. :P
Ska fundera på hur jag ställer mig till det när det är längre bak i ledet, möjligen kan jag tänka mig använda din framöver. :D
Hrrm... är det nu jag bör erkänna att den där Mr Gold är den betäckningen jag skrev om tidigare - jag var trött och klickade på fel märr. :o
Men så blev han den färg han blev och jag testade lägga ut honom svindyrt. För jag tänkte tvärtom, att vill man nu använda den inavlade grabben så ska det iaf kosta. Så minimerar jag spridningen av generna. Och vips blev han min absolut bästa inkomstkälla... den enda för gp. Och nu är jag för snål för att skicka honom på slakt.. :crazy:
 
Hrrm... är det nu jag bör erkänna att den där Mr Gold är den betäckningen jag skrev om tidigare - jag var trött och klickade på fel märr. :o
Men så blev han den färg han blev och jag testade lägga ut honom svindyrt. För jag tänkte tvärtom, att vill man nu använda den inavlade grabben så ska det iaf kosta. Så minimerar jag spridningen av generna. Och vips blev han min absolut bästa inkomstkälla... den enda för gp. Och nu är jag för snål för att skicka honom på slakt.. :crazy:

Haha! :rofl:
Jag hade nog gjort som du i den situationen, den finns liksom ingen annan hygglig CR/CR-hingst så klart han används. Tror många inte kollar, och vissa bryr sig inte. Det är ju inte hela världen, bara pixelhästar. :D

Har något sto som jag betäckt med cr-hingst 5 gånger, EN av avkommorna fick cr. Så nog förstår jag frestelsen. :cautious: Mitt egna dubbelgula sto är linjevlat, men då kommer Seraphina längre bak i leden.
 
Haha! :rofl:
Jag hade nog gjort som du i den situationen, den finns liksom ingen annan hygglig CR/CR-hingst så klart han används. Tror många inte kollar, och vissa bryr sig inte. Det är ju inte hela världen, bara pixelhästar. :D

Har något sto som jag betäckt med cr-hingst 5 gånger, EN av avkommorna fick cr. Så nog förstår jag frestelsen. :cautious: Mitt egna dubbelgula sto är linjevlat, men då kommer Seraphina längre bak i leden.
Tycker det är konstigt att det inte finns fler alternativ, det är ändå 25% chans om man har två CR-föräldrar? Kanske det ska bli mitt avelsmål, vettig hingst med CR/CR/TO/TO - utan inavel? :D
 
Är det någon ny bugg nu eller..?

Jag har inte tagit hand om mina föl idag, har inte orkat och ja dem är ju jättemånga. Men nu när jag skulle gå in och göra det är alla omskötta och det går inte att klicka på knapparna..?
 
Hrrm... är det nu jag bör erkänna att den där Mr Gold är den betäckningen jag skrev om tidigare - jag var trött och klickade på fel märr. :o
Men så blev han den färg han blev och jag testade lägga ut honom svindyrt. För jag tänkte tvärtom, att vill man nu använda den inavlade grabben så ska det iaf kosta. Så minimerar jag spridningen av generna. Och vips blev han min absolut bästa inkomstkälla... den enda för gp. Och nu är jag för snål för att skicka honom på slakt.. :crazy:
Haha vaaa!? Är det du som äger honom? Vad roligt. Ett lönsamt misstag, kan man säga.
 
Haha vaaa!? Är det du som äger honom? Vad roligt. Ett lönsamt misstag, kan man säga.
Jo, tänkte ju att fölet skulle åka direkt på sssommarlov, minns hur missnöjd jag var... men nu har han betalt sin box med ränta. Så han får hänga med ett tag till. Är nästan nyfiken på ev kommande inavelsvinkel i spelet!
 
Jo, tänkte ju att fölet skulle åka direkt på sssommarlov, minns hur missnöjd jag var... men nu har han betalt sin box med ränta. Så han får hänga med ett tag till. Är nästan nyfiken på ev kommande inavelsvinkel i spelet!
Jag räds inte inavel. Jag tänker att om man vill åt något så får man satsa på det och lida ev konsekvenser. Jag kommer säkert att inava (eller ska jag säga linjeavla för att avdramatisera?) några hästar under resans gång. Om inte annat för att testa. Kanske blir pixlarna trekantiga tillslut? :D
 
Jag räds inte inavel. Jag tänker att om man vill åt något så får man satsa på det och lida ev konsekvenser. Jag kommer säkert att inava (eller ska jag säga linjeavla för att avdramatisera?) några hästar under resans gång. Om inte annat för att testa. Kanske blir pixlarna trekantiga tillslut? :D

Funderar också på det, men eftersom det inte finns något negativt för tillfället så är jag tveksam på att man skulle åka dit i efterhand. Vore ju konstigt om man bestraffas för något som man gjort innan en sådan uppdatering, när det vid den tiden inte fanns konsekvenser.
 
Har mest fått föl som varit sisådär på sistone men nu äntligen hände det saker.
Den här lilla tösen föddes nyss. Ingen super GP men bättre än mammas och dessutom starkare än både mor och far. Tyvärr ett A men även 2 VG. Tanken var att sälja stoet när hon fått ett föl jag ville behålla men hittade bra pris på en ny hingst jag vet kommer bli dyrare (första 10 betäckta stona är med rabatt) och de passade ihop så jag tog chansen.
https://www.horsereality.com/horses/460104/
 
Det försvinner notiser för mig? :confused:
Har medvetet inte öppnat dem under resan för att kunna gå igenom dem när jag kommer hem. Men idag är det färre (113 st) än när jag gick och la mig igår (117 st). Vet att det hänt förut men tänkte att jag inbillade mig då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 712
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 690
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 303
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 629
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp