Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du bestämmer dig för att inte behålla henne så kan jag vara intresserad så pensionera inte rakt av.

Jag ska fundera på saken. Eventuellt behåller jag henne som maskot eller så säljer jag henne när stallet blir fullt igen :o. Hon fick 83.143 på första utställningen så det ska bli kul att se hur det utvecklas.
 
@Mumfie kul! Vet inte vart du bor, men hon har dragit in lite pengar åt mig på tävlingar, och hon fick flytta mest för att ge plats åt fler AT eller araber :angel:
 
Jag ska fundera på saken. Eventuellt behåller jag henne som maskot eller så säljer jag henne när stallet blir fullt igen :o. Hon fick 83.143 på första utställningen så det ska bli kul att se hur det utvecklas.
Jag har inget jättebegär utan tycker bara det är synd att pensionera en så fin häst och jag tror jag gillar rasen :)
 
Jag har faktiskt några tävlingshästar som ligger på gränsen till typ nästa nivå, dvs när tävlingarna byter namn och så om du förstår mig, som jag funderar på om de inte kan gå att sälja för en slant bara pga hur långt de har tränats. Eller bör de fortfarande vara väldigt bra? 🤔
Jag tycker att de borde gå att sälja för en slant. Har gjort några fynd på marknaden och har väl inte brytt mig så mkt om huruvida de varit färdigtränade eller inte men gärna sett att de tränats till typ minst nivå 3 så att det börjar ge lite utdelning. Många av dom har ju betalat igen sig flera gånger om (inköpspris mellan kanske 5-10' och vissa har jag mkt generöst fått typ gratis härifrån) så jag tycker absolut de borde gå att få betalt för. Ingen av mina tävlingshästar särskilt bra stats för sina grenar men de genererar ändå lite inkomst.

Jag skänkte iväg ett sto som fulltränats till PSG men som var för dålig för att placera sig mer än typ var 20e start i Europa. Men de kan ju fortfarande generera en del pengar i andra världsdelar tänker jag så då behöver de inte vara superbra.
 
Jag tycker att de borde gå att sälja för en slant. Har gjort några fynd på marknaden och har väl inte brytt mig så mkt om huruvida de varit färdigtränade eller inte men gärna sett att de tränats till typ minst nivå 3 så att det börjar ge lite utdelning. Många av dom har ju betalat igen sig flera gånger om (inköpspris mellan kanske 5-10' och vissa har jag mkt generöst fått typ gratis härifrån) så jag tycker absolut de borde gå att få betalt för. Ingen av mina tävlingshästar särskilt bra stats för sina grenar men de genererar ändå lite inkomst.

Jag skänkte iväg ett sto som fulltränats till PSG men som var för dålig för att placera sig mer än typ var 20e start i Europa. Men de kan ju fortfarande generera en del pengar i andra världsdelar tänker jag så då behöver de inte vara superbra.
Då ska jag ta en titt på mina hästar! När jag blivit frisk :cautious: Idag är första gången jag lyckats sköta om dem och dessutom träna dem (ligger bra till nu att de alla ska tränas och inte tävlas efter den där buggfixen så jag slipper känna dåligt samvete över förlorade vinster :rofl:) - ska inte försöka ta kål på mig själv :p
 
Då ska jag ta en titt på mina hästar! När jag blivit frisk :cautious: Idag är första gången jag lyckats sköta om dem och dessutom träna dem (ligger bra till nu att de alla ska tränas och inte tävlas efter den där buggfixen så jag slipper känna dåligt samvete över förlorade vinster :rofl:) - ska inte försöka ta kål på mig själv :p
Haha jag har också ca en miljon (nåja, 7 kanske) hästar i träning mellan klasser. Inget man blir rik på...
 
Och så har jag ett föl som egentligen inte är bra alls men jag är såå nyfiken på hur han ser ut som vuxen, och han blir vuxen i natt :banana: Har t.o.m tagit en skärmbild i förväg för att komma ihåg bilden som föl :p
20190221_202231.jpg
 
Haha jag har också ca en miljon (nåja, 7 kanske) hästar i träning mellan klasser. Inget man blir rik på...
Jag lever på mina hingstar :cool::p

Edit: Helt ärligt så är det så. Jag tjänar inte alls så mycket på tävlingar. Om jag vinner en tusenlapp på en dag så blir jag tacksam :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 708
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 664
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 286
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 603
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Lite besviken på hab faktiskt
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp