Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20190222_000511.jpg

Och äntligen har prinsen vuxit upp! :D:p
 
Ok, får erkänna att jag suttit här i några veckor och varit mycket tveksam till att könsbytesbuggen existerar. Men nu har jag fått mitt första fall. Har så klart inte börjat med screenshots, men satt precis tidigare idag och gick igenom vilka stoföl som skulle sparas och tittade på hästen i fråga.

Och ja, hände när den flyttade från mamman. Suck. Bästa stofölet hittills efter Jupiter.
 
Köpte en haflinger på foundation med den här texten och tänkte att det måste finnas iallafall ett VG där men nej nej, endast alla G :rofl: Jag är alldeles för dålig på att läsa texter för att köpa på foundation, jag borde sluta..

Visa bifogad fil 25725

Är det inte samma text på alla hästar?

Edit: Kollade mina hästar och det verkar finnas två olika texter. Så det där säger nog inte särskilt mycket om hästen egentligen. :meh:
 
@Murray Det gula stoet jag fick köpa av dig efter din hm... lätt galna jordenruntköphysteri fick ett litet ganska fint gult stoföl imorse! Hon kommer att få ersätta mamman i mitt CR-projekt. Så, vill du köpa tillbaka mammastoet när fölet flyttat ut? Den här alltså: https://www.horsereality.com/horses/404825/myra
Fin unge! Om jag kan få beställa ett likadant föl :p
Vill du fråga mig igen om en vecka? Stallet är överfullt och jag har ingen koll just nu :D.
Har ett sto till Idionyx om jag får? 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 712
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 690
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 303
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 627
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Löss
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp