Horsereality VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Välkommen i framtiden! :D


Fuxanlaget är ju lite gömt där under E- och A- anlagerna, så om jag tänker rätt angående levern så får man kanske kolla längre tillbaka till någon fux (om man hittar någon). Om det fanns ingen fux innan, grattis, du har upptäckt hästar som kan ge leveranlag - fast ju fler hästar bakåt ju svårare att klura ut vilka hästar som gav vidare de anlagen.

Antar att det är farfar och morfar från foundation (Flashdance och Traumbild)
 
Är de leverfuxar? :) (orkar inte söka nu :rofl: skyller på min snoriga näsa :angel:)
Nä det tror jag inte? Kollade offspring och de hade fått leveravkommor såg det ut som. Och det krävs väl att båda föräldrarna är bärare? En var en sån där snygg tobiano med den mörka fuxfärgen.
Men jag vet ju inte :p
 
Nä det tror jag inte? Kollade offspring och de hade fått leveravkommor såg det ut som. Och det krävs väl att båda föräldrarna är bärare? En var en sån där snygg tobiano med den mörka fuxfärgen.
Men jag vet ju inte :p
Den där snygga tobianon med mörka fuxfärgen som du säger måste ju vara leverfux. Leverfux är ju just den mörka fuxfärgen - inget mer eller mindre :p dvs alla mörka fuxar är leverfux.
 
Nu är jag nyfiken på bukehingstar igen!
Letar quarterhingst till denna: https://www.horsereality.com/horses/105527/ladybug-dash
Vill gärna ha GP över 690 och bra confo, sistnämnda är nog prio ett för stoet har ett A på Gallopp.

Och så en akhal teke hingst till den här tjejen: https://www.horsereality.com/horses/170083/jss-lady-luna
GP högre än stoets och gärna 3+ VG.
@Iamia la upp en jäkligt fin quarterhingst idag som jag mentalt la på minnet för framtiden, med mkt bra reining. Vågar inte uttala mig om confon, men snoka lite bland hennes hästar så borde du hitta den :)

Edit: jag tror att det var en quarter iallafall? Blir plötsligt osäker, mvh gravidhjärnan....
 
Lite märklig stjärna också, synd att A-Tna inte visar sina ansikten framifrån som vuxna - det skulle vara kul att se!

Ja, den ser ut att sitta väldigt snett. Men den lär ju inte synas allt sen :( ibland önskar jag att det gick att snurra på hästarna. Så mycket söta tecken och grejer kan ju hamna på fel sida. Inte okej :rage::D
 
När man tydligen lagt bud på diverse risiga market-hästar sådär efter läggdags för typ en vecka sen och glömt bort det och de nu börjar ramla in i stallet :banghead:
 
Heh. Det kan vara förkylningen som talar, men jag kom tänka på shetlandsponnyerna som jag hoppas kommer snart och kom tänka på att jag kunde döpa dem efter karaktärer i Supernatural - dvs änglar och demoner osv. Så får de minsta i stallet de tyngsta namnen :D

... Det är definitivt snuvan som talar, håll inte detta emot mig när jag blir frisk tack.

Edit: Men åh, då borde ju de största, dvs shirehästarna, få puttefnutt namn! Typ de där leksakshästarna på barn-TV, regnbågen och sånt. My little pony heter det. (Ja, snuvan driver mig galen.)
 
Heh. Det kan vara förkylningen som talar, men jag kom tänka på shetlandsponnyerna som jag hoppas kommer snart och kom tänka på att jag kunde döpa dem efter karaktärer i Supernatural - dvs änglar och demoner osv. Så får de minsta i stallet de tyngsta namnen :D

... Det är definitivt snuvan som talar, håll inte detta emot mig när jag blir frisk tack.

Edit: Men åh, då borde ju de största, dvs shirehästarna, få puttefnutt namn! Typ de där leksakshästarna på barn-TV, regnbågen och sånt. (Ja, snuvan driver mig galen.)
Jag väntar på American miniature horses. De ska få namn efter bakterier tänkte jag... :laugh:
 
Heh. Det kan vara förkylningen som talar, men jag kom tänka på shetlandsponnyerna som jag hoppas kommer snart och kom tänka på att jag kunde döpa dem efter karaktärer i Supernatural - dvs änglar och demoner osv. Så får de minsta i stallet de tyngsta namnen :D

... Det är definitivt snuvan som talar, håll inte detta emot mig när jag blir frisk tack.

Edit: Men åh, då borde ju de största, dvs shirehästarna, få puttefnutt namn! Typ de där leksakshästarna på barn-TV, regnbågen och sånt. My little pony heter det. (Ja, snuvan driver mig galen.)
Rainbow Dash, Pinkie Pie, Twilight Sparkle :up:
 
Edit: Men åh, då borde ju de största, dvs shirehästarna, få puttefnutt namn! Typ de där leksakshästarna på barn-TV, regnbågen och sånt. My little pony heter det. (Ja, snuvan driver mig galen.)
Omg, jag googlade för jag har aldrig sett det programmet och hade ingen aning om vad för namn de har. Men Twilight Sparkle, Pinkie Pie, Fluttershy, Applejack - låter ju perfekt för vuxna shirehästar :up::rofl:
 
Omg, jag googlade för jag har aldrig sett det programmet och hade ingen aning om vad för namn de har. Men Twilight Sparkle, Pinkie Pie, Fluttershy, Applejack - låter ju perfekt för vuxna shirehästar :up::rofl:
Derpy Hooves!
:rofl::rofl::rofl:
Chancellor Neighsay :rofl::rofl:
Bulk Biceps :rofl: Hoity Toity :rofl:
Scootaloo.. Babs Seed.. Shining Armor låter dock inte så illa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 596
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
58 967
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 596
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 950
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp