Horsereality XIII

Laa

Trådstartare
horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna, tävla och köpa och sälja hästar. Fantastiskt roligt beroendeframkallande :) (om än spelet är under utveckling, och det märks ibland)

Vi fortsätter diskutera och välkomnar självklart nya spelare!

Bukerabatt är frivillig, men många använder sig av det ;)


Någon som har möjlighet får gärna kopiera in senaste användarlistan.
 
Jag svarar @Asko här med

Har någon en tävlingshäst på .nl som vinner ibland som ni kan tänka sig att sälja billigt? :o Jag har köpt för många knabbar, har FT men inga pengar att köpa fler föl för :angel:

Du kan få en av mina dressyrhästar om du vill? Jag tänkte dock behålla hennes föl som är 3 månader just nu
 
Jag svarar @Asko här med



Du kan få en av mina dressyrhästar om du vill? Jag tänkte dock behålla hennes föl som är 3 månader just nu
Om hon vinner något (så att jag kan tjäna lite slantar :angel:) - Ja tack! :love::love:
Vill du vänta tills fölet avvänjts eller törs du lita på att jag ger tillbaka fölet när det avvänjts? Du bestämmer!
 
Har en knabbe som jag ska nog sälja (eller skicka till gisela) men annars är resten nedan :love:
30491

De prickiga över 700 behåller jag definitivt. Men resten får jag fundera lite på.
 
Om hon vinner något (så att jag kan tjäna lite slantar :angel:) - Ja tack! :love::love:
Vill du vänta tills fölet avvänjts eller törs du lita på att jag ger tillbaka fölet när det avvänjts? Du bestämmer!
https://www.horsereality.nl/horses/39067/
Hon toppar på 91-92% i dressyren, vilket ger mig lite inkomster även om hon inte kommit så långt i träningen än. Jag litar på att jag får tillbaka fölet men inte på att jag har plats åt det :o
 
https://www.horsereality.nl/horses/39067/
Hon toppar på 91-92% i dressyren, vilket ger mig lite inkomster även om hon inte kommit så långt i träningen än. Jag litar på att jag får tillbaka fölet men inte på att jag har plats åt det :o
:rofl::D
Då väntar jag. Jag kanske får tag på en annan under tiden, får skumma marknaden lite. Knabbarna är ju poppis nu så kanske andra raser kostar lite mindre...
 
Apropå färggenetiken hos knabbarna - är det någon mer än leopard man ska testa? :o
Upptäckte att det gällde Pattern1 också.
Men råkade på ett av mina föl som gör mig lite konfunderad. Låt mig se om jag kan skriva ned detta på vettigt sätt:
LP/lp = prickig.
LP/LP = lite prickar.

Så här långt tror jag att jag fattat rätt, men jag trodde att det behövdes en Patn1 gen för att det skulle synas då:
PATN1/patn1 = vitt på ett schabrak på ryggen/rumpan (förutom prickarna).
PATN1/PATN1 = vitt över hela kroppen (förutom prickarna).

Men så dök det upp ett föl med patn1/patn1 och LP/lp och den har ett litet vitt schabrak på rumpan :confused: missuppfattade jag Patn1 genen?
Kanske @Hedinn kan svara på detta också?
 
Upptäckte att det gällde Pattern1 också.
Men råkade på ett av mina föl som gör mig lite konfunderad. Låt mig se om jag kan skriva ned detta på vettigt sätt:
LP/lp = prickig.
LP/LP = lite prickar.

Så här långt tror jag att jag fattat rätt, men jag trodde att det behövdes en Patn1 gen för att det skulle synas då:
PATN1/patn1 = vitt på ett schabrak på ryggen/rumpan.
PATN1/PATN1 = vitt över hela kroppen (förutom prickarna).

Men så dök det upp ett föl med patn1/patn1 och LP/lp och den har ett litet vitt schabrak på rumpan :confused: missuppfattade jag Patn1 genen?
Kanske @Hedinn kan svara på detta också?
Har du länk till fölet? Enbart LP utan P1 ger nån variant av spräcklig/stickelhårsaktig färg. Typ diffust vitt över kroppen om det är begripligt. Länkade till en i mitt förra inlägg, ska citera det så det hamnar i den här tråden också.
 
Nu hände det igen, jag köpte en häst men den hamnade på en annan spelares konto :( Tråkigt för den här hästen ville jag verkligen ha
 
Har du länk till fölet? Enbart LP utan P1 ger nån variant av spräcklig/stickelhårsaktig färg. Typ diffust vitt över kroppen om det är begripligt. Länkade till en i mitt förra inlägg, ska citera det så det hamnar i den här tråden också.
Är det inte patn1 med ingen LP gen som ger den färgen kanske? Låter ju rimligare att en gen som begränsar vitt skulle ge en diffus vit färg över kroppen än en prickig gen.
 
Nu hände det igen, jag köpte en häst men den hamnade på en annan spelares konto :( Tråkigt för den här hästen ville jag verkligen ha

Hände mig igår med, letat en specifik kombo i 2 timmar, när den dyker upp till slut klickar jag på den och får upp att jag köpt hästen. Men den fanns ingenstans att se. Så deppigt. :(
 
Hände mig igår med, letat en specifik kombo i 2 timmar, när den dyker upp till slut klickar jag på den och får upp att jag köpt hästen. Men den fanns ingenstans att se. Så deppigt. :(

Nä vad tråkigt :( Här hade jag inte letat så intensivt men den hade båda bra comfo och gp plus en rolig färg.. Dem chanserna kommer ju inte så ofta
 
Hände mig igår med, letat en specifik kombo i 2 timmar, när den dyker upp till slut klickar jag på den och får upp att jag köpt hästen. Men den fanns ingenstans att se. Så deppigt. :(
Jag mailade Delo igår om två såna. Hade mailat 4 ggr tidigare och ganska snabbt fått tillbaka ft o hrc. Nu svarade hon nyss att hon sätter över 1 ft o 5000 hrc. Orkar inte ens påpeka att det var det dubbla...
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 741
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 396
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 722
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 872
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp