Horsereality XIII

Aaaaahhhh, dumma dokument :arghh::nailbiting: Lättare när det är mitt eget dokument och det drabbar bara mig när jag sabbar något :angel::o
 
Snyggt namn på stoet, hörru! :rofl: (Crangon crangon är den vanligaste räkan att äta här där jag bor. Först väldigt märkligt att äta miniminiräkor, men nu har jag vant mig (lite).)

Hehe, ja jag gillade det, ägaren till hennes pappa har kommenterat på det också. Verkar populärt. :D
Döper alla knabbar efter olika insekter eller blötdjur, men den var en klar favorit. :rofl:
 
Kan man klistra in direkt alla siffror eller ska man ta dem en och en?
Läs instruktionerna på info-fliken så får du förhoppningsvis lite guidning. :)
Men du verkar vara på rätt väg när jag kikade :D

Nu säger den bara False när jag försöker klistra in min hästs confo :meh:
@Murray !! :arghh:
Du behöver välja klistra in enbart värden (eller ctrl+shift+V)

31498
 
Läs instruktionerna på info-fliken så får du förhoppningsvis lite guidning. :)
Men du verkar vara på rätt väg när jag kikade :D


Du behöver välja klistra in enbart värden (eller ctrl+shift+V)
Ska jag kopiera med shift också? När jag använder ctrl + shift + C så dyker den där rutan med egenskaper istället upp.
 
Jag använder bara ctrl+c och ctrl+v och sedan trycker jag på rutan som dyker upp, väljer klistra in enbart värden.
Ah, jag tror jag minns en ruta som dök upp en gång ... annars dök det bara upp False i de rutorna. Hm.

Tar det ett tag för programmet att räkna ut tex GPn? Så färgerna tex dyker inte upp direkt utan man får vänta ett litet tag?
 
@Murray - jag tänkte fixa tillbaka till den snygga grejen där man klistrar in sina siffror, med varannan färgad osv. Men kan man backa det man gjort bara på det bladet och inte på tex A-T? Eller hur fixar man det snygga utan att behöva göra det igen varje gång?
 
@Murray - jag tänkte fixa tillbaka till den snygga grejen där man klistrar in sina siffror, med varannan färgad osv. Men kan man backa det man gjort bara på det bladet och inte på tex A-T? Eller hur fixar man det snygga utan att behöva göra det igen varje gång?
Du ångrar det du senaste gjorde, oavsett flik. Du behöver inte bry dig om att fixa det egentligen. Om du verkligen vill kan du kopiera från den låsta kopian 😊
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 595
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 592
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 946
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 029
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp