Horsereality XIII

Haha nä, verkligen inte värt det. Återkom när det finns en ”sköt alla hästar”-knapp eller rabatter på allt eller typ högre maxtak för antalet hästar, typ...
Måste vi börja grooma och fodra igen nu? :arghh::arghh:Visa bifogad fil 31549
Detta står också på forumet, skrivet av Deloryan: ”Yes, the caretaking feature we’re working on, will be integrated in the premium account.” Alltså en ”care for all”-knapp. Så snart kanske det är värt det. :p
 
Åh nej! Verkligen inte en grej jag saknat. Men såg att man numera kan köra via mobilen, de har bytt flikarna till en rullgardinsmeny i iOS iaf så nu funkar det fint :banana:
Jag som just kom hit pga något ser fel ut :nailbiting: Plus så tjatar sidan om att jag har en adblocker vilket jag inte har! Jag har varit noga med det för att jag vill stödja sidan och jag har ingen ens installerad :mad:
 
Ah, fall down menyn funkar i min mobil också. Men lite mera omständig än förut :p Men om ni andra drar nytta av det så får jah väl stå ut med det ;)
 
Jag köpte ett föl på foundation och den står i mitt stall men när jag klickar på den så visar den okänd ägare och jag kan inte se någon info om den :confused::arghh:
Det är på .nl dessutom.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 594
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 587
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
57 945
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 024
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp