Horsereality XIII

Förlåt för tummen upp :o:angel:
Jag har precis blivit miljonär också :cautious::laugh:

Nej men jag tycker ju också att det är bra att dom höjde för dom som har mindre! Tycker bara det är surt att dom tar bort det helt och hållet och gör det meningslöst att spara om man har mer.
 
Jag har anmält mina hästar till tävling men ingen finns med i resultatlistan, fler som har det problemet? Tidigare idag så kom vissa med men inte alla.
 
Drop down menyn är ful och omständigare än tidigare :cautious: för mig har det funkat bra tidigare, men förstår att för dom det inte har funkat för är glada. Hoppas dom snyggar till det snart bara.

Ja den är rätt ful. Det jag stör mig mest på nu är att jag måste zooma ut två gånger innan jag får helbild, är riktigt drygt när man ska ta hand om och träna alla hästar då jag måste göra det på varje häst.
Sitter någon på tips om det går att hela tiden ha i utzoomat läge?
 
Ja den är rätt ful. Det jag stör mig mest på nu är att jag måste zooma ut två gånger innan jag får helbild, är riktigt drygt när man ska ta hand om och träna alla hästar då jag måste göra det på varje häst.
Sitter någon på tips om det går att hela tiden ha i utzoomat läge?
Jag kan inte ens zooma i min mobil på HR, så jag får scrolla :meh:
 
Jag kan inte heller zooma ut i hr. Hopplöst att behöva scrolla hela tiden. Tyckte det var bättre innan de införde den där rullisten :/
 
Ja den är rätt ful. Det jag stör mig mest på nu är att jag måste zooma ut två gånger innan jag får helbild, är riktigt drygt när man ska ta hand om och träna alla hästar då jag måste göra det på varje häst.
Sitter någon på tips om det går att hela tiden ha i utzoomat läge?
Använder du chrome så går det att klicka i datoranpassat läge.. Dock blir det ju så på alla sidor man besöker då
 
Använder du chrome så går det att klicka i datoranpassat läge.. Dock blir det ju så på alla sidor man besöker då

Det gör jag redan men måste ändå zooma ut. Så blir till att bara hålla sig till datorn eller dra fram extratelefonen som är android bara för att spela på den. För även om det nu fungerade att gå till och ta hand om hästarna så blir det för omständigt när det blir så mycket klick, zoomande, och scrollande åt alla håll och kanter.
 
:up: Jippi! Jag behöver inte dubbel/trippelklicka på flikarna lägre! Ett klick - och vips så öppnas de! Känns magiskt! :D

:down: Fasen vad tråkigt det var att sköta om alla hästarna. Eller kanske tråkigt är fel ord, men klickhanden/armen gillar det inte så mycket. Här blir det premium account när de får dit care for all knappen... Hoppas det blir snart.
 
Någon som är intresserad av någon av dessa hästar? De pensioneras annars. (Heter Shindeagan)

Skärmklipp 2019-06-18 08.41.27.png
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 730
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 378
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 696
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 819
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp