Horsereality XIII

Jag har "fixat till dom", vad gjorde du på för olika sätt när du la in dom? :)
Jag kopierade allt ena gången och delade upp breders advice och själva siffrorna för sig ena gången. Jag sitter på jobbet och kommer inte exakt ihåg vad det heter 🙈.
Vilket är det rätta sättet?
 
Jag kopierade allt ena gången och delade upp breders advice och själva siffrorna för sig ena gången. Jag sitter på jobbet och kommer inte exakt ihåg vad det heter 🙈.
Vilket är det rätta sättet?
Jag delade också upp det först, då tappade jag nått + ibland osv, sen såg jag att Murray skrev att man kunde kopiera hela GP texten och breeders advice på en gång, då stämde det bättre mot det jag räknat i kalkylatorn tidigare så jag gissar det är bästa sättet :)
 
Håller på att gå igenom min försummade hjord där alla ston är obetäckta... men har ingen koll på hingstar nuförtiden! Ni som pratar om studbook, är det Horserealitys, eller har Buke en egen?
 
@crazyrabbitlady Är intresserad av Thunder och Annapolis, är de till salu fortfarande?

Jag vill egentligen på någon nivå behålla allihop men araberna ska inte vara mitt huvudfokus så då ska jag minska. Så ja, de är till salu men så fort någon visar intresse av dom så vill jag ha kvar dom :o Jag vet ju att de får bra hem inom buke iaf.

Jag har ingen aning om vad jag vill ha betalt däremot :D
 
Jag vill egentligen på någon nivå behålla allihop men araberna ska inte vara mitt huvudfokus så då ska jag minska. Så ja, de är till salu men så fort någon visar intresse av dom så vill jag ha kvar dom :o Jag vet ju att de får bra hem inom buke iaf.

Jag har ingen aning om vad jag vill ha betalt däremot :D

Haha, okej. Förstår de dubbla känslorna. :D Vill inte ge nåt bud innan du bestämt dig så du känner dig stressad, men hojta till när du är säker på att du vill sälja så kan jag ge ett förslag.
 
Jag delade också upp det först, då tappade jag nått + ibland osv, sen såg jag att Murray skrev att man kunde kopiera hela GP texten och breeders advice på en gång, då stämde det bättre mot det jag räknat i kalkylatorn tidigare så jag gissar det är bästa sättet :)
Delade också upp det. Menar du kopiera från "acceleration" till o med andra stycket i BA? Vilket inklistringsalternativ väljer du för att få in allt på rätt plats?
 
Delade också upp det. Menar du kopiera från "acceleration" till o med andra stycket i BA? Vilket inklistringsalternativ väljer du för att få in allt på rätt plats?
Ja precis (det finns en bild i info-fliken vad som ska markeras - lättast är att markera allt på en gång så vet man att det hamnar på rätt plats). Det ska räcka med bara ctrl+c och ctrl+v (eller motsvarande vis). Att färgerna försvinner i input spelar ingen roll, de är bara där för att snygga till lite ;)
 
Ja precis (det finns en bild i info-fliken vad som ska markeras - lättast är att markera allt på en gång så vet man att det hamnar på rätt plats). Det ska räcka med bara ctrl+c och ctrl+v (eller motsvarande vis). Att färgerna försvinner i input spelar ingen roll, de är bara där för att snygga till lite ;)

Jag får fortfarande inte riktigt ihop hoppningen. Är det för att den tar med confon i beräkningen på nåt vänster? Enligt dokumentet har min ena hingst 393 för hoppning men när jag själv räknar (endast på GP) så får jag det till 403.
 

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 726
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 371
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 690
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 806
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp