Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mumfie Jag funderar också på om man borde spara DP för tillfället. Just nu är det ju mycket diskussioner om pastures och priser. Blir det någon förändring eller att dom faktiskt lägger in pastures/flexcap i samband med denna hardcap så kan det ju vara värt att spara tills dess?

Sant.. Svårt med ovissheten. Det är ju inte långt till den planerade hardcapen (alldeles för kort, kunde man inte få en månads notice iallafall?). Vill inte köpa platser nu och sen upptäcka att jag förlorat på det, men inte heller plötsligt stå med ett överfullt stall :cautious:
 
Sant.. Svårt med ovissheten. Det är ju inte långt till den planerade hardcapen (alldeles för kort, kunde man inte få en månads notice iallafall?). Vill inte köpa platser nu och sen upptäcka att jag förlorat på det, men inte heller plötsligt stå med ett överfullt stall :cautious:
Men jag tror inte de ändrar boxpriset till en lägre DP-summa, inte utan kompensation iallafall. Det hade ju varit minst sagt orättvist åtminstone för dem som betalat riktiga pengar för DP som de sedan köpt boxar för.
 
Men jag tror inte de ändrar boxpriset till en lägre DP-summa, inte utan kompensation iallafall. Det hade ju varit minst sagt orättvist åtminstone för dem som betalat riktiga pengar för DP som de sedan köpt boxar för.
Nä, jag skulle snarare tro att de ökar möjligheterna till DP i så fall, men högst troligt "nöjer" de sig med en currency exchange-möjlighet (mellan spelare). På tal om det ser jag gärna en generell säljmöjlighet, vill ju liksom kunna bli av med utrustning jag köpt till grenar jag inte sysslar med längre... Vore ju även positivt för nya spelare att kunna köpa "begagnad" utrustning lite billigare än i shoppen. Och kunna sälja sperma.
 
Nä, jag skulle snarare tro att de ökar möjligheterna till DP i så fall, men högst troligt "nöjer" de sig med en currency exchange-möjlighet (mellan spelare). På tal om det ser jag gärna en generell säljmöjlighet, vill ju liksom kunna bli av med utrustning jag köpt till grenar jag inte sysslar med längre... Vore ju även positivt för nya spelare att kunna köpa "begagnad" utrustning lite billigare än i shoppen. Och kunna sälja sperma.
Eller bara kasta sperma :p
 
Alltså. Jag hade fyra ston som skulle föla idag. Två islandshästar och två trakehnare. Islandshästarna var liksom inga tok-wow-väntar-med-spänning även om det absolut skulle kunna bli bra, men helt egen avel och inget jättenytt. Trakehnarna, däremot... Framförallt den ena, som har 97, 93, 86 för dressyr. Två föl var födda när jag vaknade. Gissa vilka? Trakehnerfölen har fortfarande inte fötts än... :arghh:
 
Jag har inte ens hunnit kolla på kör-GPt 😂
Nu är frågan om man ska göra om kombinationen och hoppas på en hingst..?

Det tycker jag! Jag har hittills inte fått något speciellt efter Pinocchio, har varit liksom lite antingen eller. Men ditt föl fick ju allt.
Jag fick ett ledigt sto idag så jag tänkte jag provar igen jag med annars får jag helt enkelt hoppas på att du får en kopia fast hingst istället :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 714
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 304
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 705
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 630
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp