Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina araber har hyfsad styrka (50-54) och jag försöker dra ner så om någon vill ha så säg till.
Har även en hel del Welsh föl med bra dressyr som måste bort men tråkiga att pensionera när de har dressyr på 80+
 
@Meibla och @Riru min bästa speed ligger på 73, agility modiga 61 :rofl:
Jag tycker cobbarna är en rolig ras, de är så tvärt om mot araberna på något sätt (utom bascule :D) trots att GPn är rätt nära (camarguerna är typ 50 nedanför), så det blir jättefel i mitt huvud när strengthen är över 70! :D
 
Provar att lägga in en länk till auktionshuset här. Är inte hundra på att den funkar
https://discord.gg/aaWB6jr
Instruktionerna är något förvirrande men jag hoppas kunna hjälpa till när min auktion gått av stapeln
Länken funkar. Och jäklar vad notiser man får... :) får se om jag fortsätter hänga i den kanalen, ska testa sälja leverfuxen som blir vuxen imorgon så får vi se.
 
@Meibla och @Riru min bästa speed ligger på 73, agility modiga 61 :rofl:
Jag tycker cobbarna är en rolig ras, de är så tvärt om mot araberna på något sätt (utom bascule :D) trots att GPn är rätt nära (camarguerna är typ 50 nedanför), så det blir jättefel i mitt huvud när strengthen är över 70! :D
Jag som är van vid trakehner tycker det är helt fel att strenght är långt under typ 85 🙈😂
 
  • Haha
Reactions: Laa
God kväll!

Om möjligt så ber jag ödmjukast, när det passar,om följande

@Murray , ett sto som skulle vilja träffa Inioluwa
@Iamia ett sto som skulle vilja träffa Neallogaster
@Hedinn ett sto som skulle vilja träffa Puff Adder

:bow: :bow: :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 718
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 864
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 782
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 652
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp