Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag som är van vid trakehner tycker det är helt fel att strenght är långt under typ 85 🙈😂
Jag har bekymmer hos Welsharna, ska jag säga :D men där tittar jag bara på dressyr-siffrorna, så då blir det av någon anledning inte samma sak i mitt huvud. Weird. (Fast de är ju också låga enligt dig, jag jobbar hårt på att hålla dem över 70 ;D)
 
Jag kan ju inte vara säker men hittills ha jag bara sett en nyans så sannolikheten att den finns är minimal. (Detta gäller då arab och A-T finns kanske i annan ras)
Förstår att det gäller de raserna, men färgerna uppdateras ju regelbundet också, och om jag förstod det rätt har du inte sett den här nyansen förut alls? :)
 
Nu har ju den här ett tag kvar tills han växer upp om jag inte åldrar honom.. Vad ska jag sätta för pris på honom tycker ni för avel? Han har ju inte bäst GP och inte G+ på "rätt" ställen. Eller ska jag bara använda honom själv?
33579
 
Förstår att det gäller de raserna, men färgerna uppdateras ju regelbundet också, och om jag förstod det rätt har du inte sett den här nyansen förut alls? :)
Svettfux med flax är inte så vanligt och de som uppnår mina krav på GP ännu färre så jag har inte så bra koll. Det som förvånade mig var alltså att man kostar på att göra flera nyanser av ett så ovanligt anlag men inte av dussinanlaget
Givetvis är det samma färg på vanlig svettfux men även de är ju rätt ovanliga
 
Svettfux med flax är inte så vanligt och de som uppnår mina krav på GP ännu färre så jag har inte så bra koll. Det som förvånade mig var alltså att man kostar på att göra flera nyanser av ett så ovanligt anlag men inte av dussinanlaget
Givetvis är det samma färg på vanlig svettfux men även de är ju rätt ovanliga
Aha då missförstod jag, uppfattade det som att du hävdade att färgen inte fanns på fuxar utan flax, sorry! Gissar att det är lite lättare att göra olika nivåer av mörka fuxar än flera nyanser av ”standardfux”. Är samma hos trakehnarna och man ser det även hos bruna där, är väl egentligen bara en variant av ”vanlig” brun, sen ett gäng olika mörka bruna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 748
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 944
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 896
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 727
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp