Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:up: Japp kan vänta (om du fortfarande vill ha honom), men hemskt gärna så fort som möjligt. :o Mest så jag inte ångrar mig... Han är en sån där som man egentligen vill ha kvar, meeeen.... Hittar på nåt pris och lägger honom på private!

Jag rensar för fullt så att jag kan ta honom sen!
 
Perfekt, han lever upp till sitt namn :D Det verkar vara en dold talang hos honom, jag har själv en avkomma med 306 för racing som jag funderar på att träna i den grenen för att se hur det går. :idea:
Fölets mamma har också 311 för race och tävlar i det, än så länge är jag inte imponerad tyvärr.

33584
 
Jag funderade lite på det här med DC igår, är det bara den med högst poäng totalt som blir DC eller en per klass?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 730
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 918
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 871
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 695
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp