Horsereality

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som samlar på trakhener? Fick precis tag på två fina stona, ena SW1 och den andra TO. :D (och jag ska inta ha några tänkte jag)
 
Tack vare den här tråden fastnade jag också i spelet för några dagar sen. Försöker att bara slöklicka då och då, men fick visst ont i armen trots det. :P

Råkade också bli med för många raser (Akhal Teke, Camargue, Mustang & PRE). Får kanske fasa ut de där vildhästarna nån gång, men de är ju så söta. Marknaden verkar gå ganska dåligt just nu, måste skaffa mig bättre koll på vad som faktiskt är bra för de olika raserna.
 
Någon som samlar på trakhener? Fick precis tag på två fina stona, ena SW1 och den andra TO. :D (och jag ska inta ha några tänkte jag)
Jag satsar på färgglada trakehner men har redan halvsyskon till båda tyvärr. Hade gärna köpt annars :love: men lika bra egentligen, jag skulle spara pengar var planen för veckan...:angel:
 
Den där när man har lite väl många mustanger 🙈😂🙊
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20181113-214057_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20181113-214057_Samsung Internet.jpg
    141,9 KB · Visningar: 34
Ni som har hingstar till avel, vad tar ni för betäckningarna? Har jättesvårt att se vad som är ett rimligt pris. Försökte hitta nån röd tråd i folks prissättning men dom verkar ha spelat roulette...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 023
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
31 907
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 937
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp